تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی جمعه بازار پرندگان قوچان با دستور دادستان

تعطیلی جمعه بازار پرندگان قوچان با دستور دادستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قدرتی افزود : تعطیلی این بازار به منظور ممانعت از عرضه انواع  پرندگان و پیشگیری از شیوع آنفولانزا فوق حاد پرندگان در این شهرستان صورت گرفته است.
قدرتی افزود :  پرندگان آبزی به خصوص غاز، اردک و مرغابی ناقل ویروس آنفولانزای پرندگان هستند و در برابر ابتلا به بیماری به شدت مقاومند ولی پرندگان اهلی نظیر مرغ و بوقلمون نسبت به این بیماری بسیار حساس هستند لذا خرید و فروش انواع پرندگان تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع است.

رییس اداره دامپزشکی قوچان خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده عرضه پرندگان زنده در سطح شهر نیز با متخلفان به شدت برخورد می شود.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی جمعه بازار پرندگان قوچان با دستور دادستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..