تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین میزان اعتبارات آذرشهر در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است

ساعت: 19:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1028133

نشست کارگروه بهداشت ، سلامت و امنیت غذایی آذرشهر همزمان با دهه مبارک فجر در مخل فرمانداری آذرشهر با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،فرماندار شهرستان آذرشهر گفت : امسال بیشترین میزان اعتبارات ملی این شهرستان یعنی حدود 62 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است

 الهیاری در نشست کارگروه بهداشت ، سلامت و امنیت غذایی آذرشهر افزود : در این میان 57 میلیارد ریال برای ساخت 3 مرکز بهداشتی و درمانی در آذرشهر و7 خانه بهداشت روستایی و2 پایگاه بهداشتی ( قاضی جهان و ینگجه)و یک مرکز کانون دوستدار سالمند درگوگان و 5 میلیارد ریال دیگر هم برای تجهیز مرکز جامع خدمات سلامت  گوگان به دستگاههای رادیولوژی و اتوآنالایزر تخصیص یافته است.

وی از کمک 30 میلیارد ریالی مردم خیّر ممقان برای احداث مرکز بهداشتی و درمانی در  این بخش خبر داد و گفت : این مجموعه درمانی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آذرشهر هم در این نشست از پلمپ 5 قلیان سرا در شهر آذرشهر خبر داد و گفت : امسال شهرهای گوگان و ممقان هم به عنوان مناطق بدون قلیان در استان معرفی شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین میزان اعتبارات آذرشهر در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..