تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران جزو کشور های نخست در فناوری سلول‌های بنیادی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیرعلی حمیدیه با اشاره به افتتاح نخستین مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی زیرساختی در تبریز گفت: ایران در طول 10 سال اخیر به پیشرفت بسیار خوبی در این حوزه رسیده و در طول دوسه سال آینده می‌تواند به نقطه اوج خود برسد.

رئیس ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی کشور ادامه داد: پس از افتتاح مرکز جامع در تبریز شاهد افتتاح دیگر مراکز در شیراز و تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید در 10 سال آینده بازار بزرگ فناوری در کشور راه‌اندازی شود، تصریح کرد: افتتاح این مرکز در تبریز سرآغاز این‌گونه فعالیت‌های پزشکی در کشور است که امیدواریم با افزایش تعداد پژوهشکده‌ها، این امر به‌زودی محقق شود.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران جزو کشور های نخست در فناوری سلول‌های بنیادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..