تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی عجیب کونته در آغوش هواداران

کد خبر: ۴۷۴۲۰۱

۶۲۸  بازدید

آنچه آنتونیو کونته را محبوب هواداران چلسی کرده، نه فقط نتایج خوب این تیم، که به دلیل ارتباط ویژه ای است که او در مدت کوتاه حضورش در استمفوردبریج با طرفداران برقرار کرده است.

ورزش سه: آنچه آنتونیو کونته را محبوب هواداران چلسی کرده، نه فقط نتایج خوب این تیم، که به دلیل ارتباط ویژه ای است که او در مدت کوتاه حضورش در استمفوردبریج با طرفداران برقرار کرده است.

کونته که همیشه بعد از گل های چلسی، با شادی های احساسی اش، توجهات را جلب می کرد، بعد از گل دوم امروز تیمش مقابل آرسنال، یک گام فراتر گذاشت و با انداختن خود به آغوش هواداران چلسی، لحظه ای ویژه را رقم زد.

او که معمولا بعد از گل به سمت نیمکت می رفت و شادی اش را با دستیارانش تقسیم می کرد این بار از روی تابلوهای تبلیغاتی خودش را به هواداران رساند و با درآغوش گرفتن آنها، نشان داد که چطور نبض استمفوردبریج را در دست گرفته است.

شادی عجیب کونته در آغوش هواداران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی عجیب کونته در آغوش هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..