تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر نوروزی ارزان به لس آنجلس آمریکا+تصاویر

راهنمای سفر برای سفربه لس ‌آنجلس را به شما ارائه بدهیم.

راهنمای سفر به لس آنجلس

در این مطلب قصد داریم کامل ترین راهنمای سفر را برای سفر به لس ‌آنجلس را به شما ارائه بدهیم.

لس ‌آنجلس دومین شهر بزرگ ایالات متحده و بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا به شمار می‌رود؛ شهری پر از آلاینده، ستار‌گان سینما، موسیقی‌دانان، خواننده و ترافیک. لس آنجلس به خاطر داشتن مراکز تفریحی و سرگرمی فراوان، دومین شهر ایالات متحده از نظر مقاصد گردشگری به شمار می‌رود.

 راهنمای سفر نوروزی ارزان به لس آنجلس آمریکا

برخی از محیط‌های شهری مانند سانتامونیکا و ونیز با وجود نزدیک‌تر بودن به خط ساحلی و  داشتن محل‌های اقامت ارزان‌تر در میان گردشگران محبوب‌تر هستند. لس آنجلس شهری است که اغلب مردم یا عاشقش می‌شوند یا بیزار. از آنجایی که سیستم گسترده‌ی حمل و نقل عمومی در این شهر وجود ندارد برای جابجایی به اطراف نیاز به یک ماشین خواهید داشت. به دلیل تعداد زیاد ایرانیان مقیم لس آنجلس، ممکن است در سفر به این شهر تعدادی از آن‌ها را ملاقات کنید. مناطق غربی این شهر مانند بورلی هیلز، ونیز بیچ و تپه‌های بل‌ایر بخش‌های اشرافی‌نشین و گران‌قیمت آن محسوب می‌شوند. این شهر تقریبا برای هر نوع بودجه‌ای مناسب است، با این وجود کیفیت سفرتان بستگی زیادی به بودجه مصرفی‌تان دارد. مطلب پیش رو برای سفری ۳ تا ۵ روزه به لس آنجلس تهیه شده است.

 راهنمای سفر نوروزی ارزان به لس آنجلس آمریکا


اطلاعات ضروری

اختلاف ساعت با تهران: ۱۱:۳۰-

واحد پول: دلار آمریکا (USD)

زبان رسمی: انگلیسی با گویش آمریکایی

نوع برق شهری: ۱۱۰ ولت/۶۰ هرتز (دو شاخه نوع A,B)

کد کشور: ۱+

کد شهری:

لس آنجلس هفت ناحیه دارد که هر کدام از آن‌ها از یک پیش شماره متفاوت استفاده می‌کنند که برخی از آن‌ها در جدول زیر آمده است:

Downtown
 

۲۱۳

West of La Cienega Boulevard
 

۳۱۰

San Fernando Valley
 

۸۱۸

East
 

۶۲۶

Some areas in the South and East
 

۵۶۲

شماره اضطراری: ۹۱۱

شماره دفتر خدمات گردشگری: ۸۸۲۲ ۶۸۹ ۲۱۳ ۱+

جهت رانندگی: راست

فرودگاه: فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس (LAX)، فرودگاه بوربانک (BUR)، فرودگاه اونتاریو (ONT)، فرودگاه اورنج کانتی (SNA)، فرودگاه لانگ بیچ (LGB)


وضعیت آب و هوایی

لس آنجلس به خاطر داشتن یکی از بهترین آب و هواهای جهان مشهور است. در واقع زمان بدی برای سفر به این شهر وجود ندارد. دمای میانگین ممکن است فریبنده باشد. با این حال، بالاترین و پایین‌ترین حد هوا در نواحی بیرون از شهر می‌تواند شدیدتر باشد. شهرهای ساحلی معمولا در تمام طول سال هوای گرم مطلوبی دارند و زمستان‌ آن‌ها کمی خنک و همراه با وزش باد است، در حالی که نواحی داخلی مانند سان فرناندو والی ممکن است در طول زمستان کاملا سرد و در هنگام تابستان کاملا گرم باشند. در بیشتر طول سال آب و هوا کمترین نگرانی را برایتان به وجود خواهد آورد. در واقع باید خیلی بدشانس باشید که هنگام سفر به این شهر، وضعیت آب و هوایی و بارش باران تجربه‌ی سفرتان را خراب کند. به خاطر بادهای خنک و آب‌های سرد، بهترین زمان برای گرفتن حمام آفتاب یا شنا در سواحل این شهر، معمولا از ماه آوریل تا اکتبر است، اما اگر خوش‌شانس باشید، دمای هوا در هر ماهی از سال ممکن است گرم شود.

 راهنمای سفر نوروزی ارزان به لس آنجلس آمریکا


بهترین زمان برای رزرو هتل

قیمت هتل در لس آنجلس در تمام طول سال تغییر شدیدی را تجربه نمی‌کند، اگرچه، همیشه از یک الگوی قابل پیش‌بینی پیروی می‌کنند. قیمت‌ها و تعداد مسافران از ماه ژوئن تا  سپتامبر و همچنین طی تعطیلات زمستان افزایش می‌یابد و در نقطه‌ی مقابل از اواسط ماه ژانویه تا مارس روندی نزولی را طی می‌کنند. هتل‌هایی که در طول ساحل قرار دارند، با کمال شگفتی در ماه‌های زمستان ارزان‌تر هستند. دلیل این امر سردی آب‌ها و هوا است، به همین خاطر نمی‌شود کاری بیشتر از پیاده‌روی انجام داد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، احتمالا نیاز به یک ماشین خواهید داشت، بنابراین دور بودن مکان هتل خیلی اهمیت ندارد.


هزینه‌های مرسوم
هاستل (خوابگاه)

هر اتاق اشتراکی در خوابگاه‌های لس آنجلس هزینه‌ای بین ۳۰ تا ۴۹ دلار دارد، در حالی که هزینه‌ی یک اتاق خصوصی با تخت دونفره به ازای هرشب بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار است.
هتل

هتل‌های این شهر تنوع قیمتی خوبی دارند و با کمی جستجو می‌توان برای هر نوع بودجه‌ای اتاقی مناسب پیدا کرد. میانگین قیمت انواع هتل بر اساس کیفیت و تعداد ستاره به شرح زیر است:

۱ ستاره         ۴۶ تا ۱۰۰ دلار

۲ ستاره         ۵۴ تا ۲۴۲ دلار

۳ ستاره         ۷۹ تا ۲۷۶ دلار

۴ ستاره         ۱۶۰ تا ۴۲۷ دلار

۵ ستاره         ۴۰۰ تا ۵۴۳ دلار
متوسط قیمت مواد غذایی

غذا و نوشیدنی در لس آنجلس نسبتا ارزان است و انتخاب‌های مقرون به صرفه‌ی زیادی در آن وجود دارد. برخی از فست فودهای محلی زنجیره‌ای مانند N’Out Burger و Tommy’s Burgers هم غذای ارزان و گران سرو می‌کنند. به علاوه در همه‌ی سوپرمارکت‌ها می‌توان غذاهای آماده‌ی خوب و ارزانی پیدا کرد.

 صبحانه: فست فودها در همه جا وجود دارند و بهترین انتخاب‌های ارزان را باید در آن‌ها جستجو کرد (۴ تا ۸ دلار).

شام: رستوران‌های ارزان مکزیکی گزینه‌های مناسبی برای صرف ناهار هستند. به علاوه می‌توانید دوباره روی فست فودها هم حساب باز کنید (۵ تا ۱۰ دلار).

شام : بیشتر رستوران‌های معمولی و غیرمجلل منوی غذای مقرون به صرفه‌ای دارند. رستوران‌های چینی، یونانی و هندی معمولا انتخاب ارزانی هستند (۸ تا ۱۴ دلار).

قهوه: برخی از فست فودها یک فنجان قهوه را با قیمت مناسبی به دست مشتری می‌رسانند (۱ تا ۲ دلار).

مک دونالد بیگ مک: طرفداران مک دونالد برای پیدا کردن مکانی اینچنینی در لس آنجلس مشکل چندانی نخواهند داشت (۲/۷۵ دلار).

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۸۷ و ۷۰ دلار تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.


هزینه‌ی حمل و نقل عمومی

شهر لس آنجلس دارای یک خط مترو است، اما متأسفانه به تمام نقاط شهر دسترسی ندارد. می‌توانید از دستگاه‌های سکه‌ای یک بلیط یک طرفه و تک‌ نفره خریداری کنید. همچنین می‌توانید یک کارت متروی یک هفته‌ای با قابلیت شارژ مجدد تهیه کنید. با این وجود، اگر شما بخواهید به بیرون از شهر بروید مجبور به استفاده از ماشین هستید، زیرا لس آنجلس سیستم حمل و نقل جندان مساعدی ندارد.

اتوبوس‌های فلای اوی (نوعی اتوبوس شاتل) از فرودگاه LAX تا ایستگاه قطار مرکز شهر
 

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها
یک کارت سیر و سیاحت در لس آنجلس تهیه کنید

اگر قرار است به تماشای مکان‌های زیادی بپردازید این کارت به شما تا سقف بازدید از  ۴۰ موزه، شرکت در تورهای گردشی و دیدن جاذبه‌های توریستی  تخفیف می‌دهد. وقتی که قیمت این کارت را با بلیط‌های جداگانه مقایسه کنید متوجه‌ می‌شوید که مقدار قابل توجهی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهد شد.


ماشین اجاره کنید

از آنجایی که همه چیز در لس آنجلس به بیرون از شهر گسترش داده شده، برای سهولت در جابجایی به یک ماشین نیاز خواهید داشت. محل‌ اجاره‌ی ماشین در فرودگاه این شهر خدمات خوبی به مشتریانش ارایه می‌دهد که می‌تواند برایتان مفید باشد.


از رفتن به مکان‌های مشهور و توریستی اجتناب کنید

اگرچه احتمالا مکان‌هایی مانند هالیوود و بورلی هیلز دو تا از نقاطی هستند که اکثر شما دوست دارید از آن‌ها دیدن کنید، اما باید بدانید که بازدید از این دو مکان هزینه‌ی زیادی را برای شما در بر خواهد داشت.


مهمان مردم محلی شوید

احتمالا با سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. اگر نه می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم از این صفحه دیدن کنید. ارزان‌ترین اتاق‌ها در لس آنجلس خوابگاه‌های اشتراکی هستند که حدود ۳۰ تا ۴۹ قیمت دارند. احتمالا دوست دارید از پرداخت چنین هزینه‌ای اجتناب کنید. خب مشکلی نیست! سایت کوچ‌سرفینگ راهی عالی برای این کار را پیش روی شما قرار می‌دهد. این سایت فرصتی در اختیار شما می‌گذارد تا به جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه‌هایشان آن هم به صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت‌نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده شود. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می توانید دوستانی از کشورها و فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و به سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

کجارو

اخبار مرتبط:

راهنمای سفر به زیبایی های پنانگ مالزی +تصاویر

راهنمای سفر به آنتالیا در ترکیه + تصاویر

راهنمای سفر به «ماخونیک»؛ یک روستای جهانی

راهنمای سفر به ترکیه/ آداب و رسوم مردم ترکیه+تصاویر

نکات مهم قبل از سفر به ارمنستان + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر نوروزی ارزان به لس آنجلس آمریکا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..