تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا

به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان  هم اکنون هوا در بیشتر کشورها سرد است و مردم به روش های متفاوت خود را گرم نگاه می دارند.
شماری از کارشناسان به رازهای گرم کردن خود در مناطق سرد پرداختند. این روش ها عبارتند از:

چای با کره
تبت یکی از سردترین مناطق دنیا به شمار می آید. مردم این منطقه برای گرم کردن خود، از چای سبز به همراه کره گاو وحشی، نمک و آب استفاده می کنند.

عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا

زیاد بیرون بروید
خارج شدن مکرر از خانه، باعث سازگاری دمای بدن با شرایط آب و هوائی می شود.عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا
انجام حرکات ورزشی
ورزش و نرمش کردن، به حفظ سلامتی و افزایش مقاومت بدن در برابر سرما کمک می کند.عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا
همیشه خود را گرم نگاه دارید
اینکه پس از انجام حرکات ورزشی، یک دفعه بی تحرک بنشینید خطرناک است و باعث گرفتگی عضلات می شود.عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا کاغذ مجله و روزنامه
"جایکی بورسیل" کارشناس آب و هواشناسی آلاسکا به پوشاندن بدن با کاغذ روزنامه توصیه کرد و معتقد است؛ پوشاندن بدن با روزنامه و مجله، تاثیر زیادی در گرم نگاه داشتن بدن دارد. کیسه های پلاستیکی
"جایکی بورسیل" کارشناس معتقد است؛ برای گرم نگاه داشتن پاها، یک کیسه پلاستیکی به دور آن بپیچید و آن را در کفش قرار دهید. با این روش پاها گرم می شوند.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین روش های مقابله با سرمای هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..