تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: حکم قاضی فدرال درباره مهاجران مضحک است و لغو ‌می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توییتری در خصوص فرمان خود مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا نوشت: «وقتی یک کشور حتی نمی‌تواند به دلایل امنیتی و ایمنی بگوید چه کسانی می‌توانند از کشور خارج و به کشور وارد شوند یا نشوند. معضل بزرگی است.»

ترامپ تأکید کرد: «جالب است که حتی برخی کشورهای خاورمیانه با این ممنوعیت موافق هستند. آنها به این مسئله واقف هستند که اگر اجازه ورود به برخی افراد خاص (به خاک آمریکا) داده شود به مرگ و نابودی منجر می‌شود

وی در خصوص حکم قاضی فدرال در خصوص تعلیق موقت فرمان اجرایی ترامپ درباره مهاجران گفت: «ایده این باصطلاح قاضی که لزوماً مانع اجرای قانون در کشور می‌شود، مضحک است و لغو می‌شود».

ترامپ در حالی این مطلب را گفته است که روز گذشته، یک قاضی فدرال، فرمان اجرایی ترامپ برای جلوگیری از ورود اتباع ایران و شش کشور مسلمان جهان را لغو کرد.

با اینحال علیرغم آنکه کاخ سفید خواستار تجدیدنظر در این تصمیم شده بود، اداره گمرک و  حفاظت مرزی آمریکا به خطوط هواپیمایی این کشور اعلام کرد که پرواز مسافران از هفت کشور مذکور بر اساس قوانین قبل از صدور فرمان اجرایی ترامپ می‌باشد.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در مخالفت با حکم این قاضی فدرال اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا موظف شده است تا با درخواست توقف اضطراری حکم قاضی فدرال، اجرای فرمان ترامپ درباره مهاجران را به حالت عادی بازگرداند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JH73SG اخبار مرتبط ترامپ تا دلار آخر، عربستان و کشورهای عربی را به بهانه مبارزه با ایران خواهد دوشید95/11/16 - 18:02



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: حکم قاضی فدرال درباره مهاجران مضحک است و لغو ‌می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..