تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تا دو هفته دیگر

تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تا دو هفته دیگر

جامعه > شهری - ایلنا نوشت: فرماندار تهران با دفاع از عملکرد شورای تامین در ماجرای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: دوست نداشتیم وارد این مناقشات شویم.

عیسی فرهادی در جلسه شورای اداری شهرستان تهران درباره ماجرای پاساژ علاالدین و تخریب طبقه غیرقانونی این پاساژ و در واکنش به اینکه گفته شده فرمانداری مانع تخریب علاالدین شده است، گفت: صاحب علاالدین در سال ۹۱ اقدام به احداث طبقه هفتم کرده بود و حتی ۲۳ میلیارد تومان به عنوان عوارض پرداخت کرد، با این حال کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم تخریب داد و دیوان عالی هم تایید کرد.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی نامه‌ای به فرمانداری داد که کسبه آنجا دچار مشکل خواهند شد، گفت: کل تاسیسات پاساژ در طبقه هفتم جای داده شده بود و اگر می‌خواست تخریب شود؛ کل کسبه با مشکل مواجه می‌شدند.

فرماندار تهران اضافه کرد: شورای تامین پیگیری و اعلام کرد که باید به بهترین شکل تخریب شود تا آسیبی وارد نکند. در حال حاضر هم صددرصد دیوارها برداشته شده و ۷۰ درصد سقفش هم برداشته شده است. ۱۰الی ۱۴ روز دیگر مابقی این طبقه تخریب خواهد شد.

وی افزود: ۲۵۰۰ حکم تخریب در این ۳ سال اخیر در تهران انجام دادیم که در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. دوست نداشتیم وارد این مناقشات شویم و باید در اینجا از شورای تامین دفاع می‌کردم.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تا دو هفته دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..