تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش بلیت به ایرانیان مسافر آمریکا در ایران ممنوع شد

فروش بلیت به ایرانیان مسافر آمریکا در ایران ممنوع شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، ایرلاین‌های خارجی در ایران به آژانس‌های مسافرتی اعلام کرده‌اند که بلیت پرواز برای ایرانیانی که ویزای آمریکا دارند را صادر نکنند.

این اقدام بعد از اینکه ترامپ ممنوعیت صدور ویزا برای 7 کشور مسلمان از جمله ایران را صادر کرد، اجرایی می‌شود.

این اقدام از سوی ایران، حتی بعد از اینکه یک قاضی آمریکایی روز جمعه موقتاً فرمان مهاجرتی ترامپ را معلق کردنیز اجرایی می‌شود.

براساس این گزارش، در تهران آژانس مهاجرتی کوثر به خبرنگار آسوشیتدپرس اعلام کرد که به آنها از سوی ایرلاین‌های خارجی دستور داده شده است که به ایرانیانی که می‌خواهند وارد آمریکا شوند بلیت فروخته نشود.

این آژانس مسافرتی همچنین گفته است فروش بلیت برای آنهایی که کارت اقامت دائم یا پاسپورت آمریکا را دارند بلامانع است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش بلیت به ایرانیان مسافر آمریکا در ایران ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..