تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر معروف تاجر الماس شد +عکس

بازیگر معروف تاجر الماس شد +عکس

به گزارش ورایتی، کیانو ریوز در تریلر رمانتیک «سیبری» که قرار است به کارگردانی متیو راس ساخته شود جلوی دوربین می‌رود.

اسکات بی.اسمیت نویسنده فیلمنامه «یک طرح ساده» فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. قرار است امتیاز نمایش این فیلم در جشنواره فیلم برلین عرضه شود.

داستان این فیلم درباره یک تاجر الماس آمریکایی است که به روسیه سفر می‌کند تا یک الماس نادر آبی را به فروش برساند. در حالی که این قرارداد در حال رسیدن به مرحله بحرانی است او با یک مالک کافه روسی در شهر کوچکی در سیبری آشنا می‌شود اما ماجرای فروش الماس مسیر متفاوتی را طی می‌کند.

ریوز تابستان امسال در پورتوریکو در فیلم «کپی‌ها» به کارگردانی جفری ناخمانوف نقش آفرینی کرد.

کیانو ریوز ۵۴ ساله بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موسیقیدان کانادایی سال ۲۰۱۶ چهار فیلم در دست اکران داشت که شامل «افشا»، «شیطان نئونی»، «بد بچ» و «جان ویک ۲» می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر معروف تاجر الماس شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..