تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صخره ای دیدنی با نخ های بخیه ای

صخره ای دیدنی با نخ های بخیه ای

این صخره که تقریبا به طور کامل صاف است در یک طرفش یک شکاف از بالا تا پایین دارد. در این شکاف یک راه پله 649 پله ای سنگی قرار دارد که مانند یک بخیه عظیم به نظر می رسد که سنگ های جداشده را نزدیک به هم نگه داشته است.
بالای صخره یک محوطه حصارکشی شده و غرفه هایی برای خرید سوغاتی و تماشای محیط اطراف وجود دارد. این صخره در مرز دو شهر گواتاپی و ال پنول قرار دارد و هردو شهر ادعا می کنند که مالک صخره هستند. یک بار ساکنان گواتاپی تصمیم گرفتند این موضوع را با نوشتن نام این شهر با حروف سفید بزرگ روی سنگ حل کنند. طولی نکشید که ساکنین ال پنول متوجه کار آن ها شدند و جمعیت زیادی برای متوقف کردن آن ها جمع شدند. به طوری که تنها حروف G و بخشی از U کامل شده بود. این دو حرف هنوز هم در جبهه شمالی صخره دیده می شوند.
 

1151694_239

1151696_752 (1)

1151699_653

1151699_653

1151701_494

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صخره ای دیدنی با نخ های بخیه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..