تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کاربردهای در دوم ماشین لباسشویی «ادواش» سامسونگ آشنا شوید

یکی از برندهایی که چشم اندازهای اصلی خود را روی مقوله خانه های هوشمند و طراحی و عرضه کالاهایی که یک قدم شما را به آینده نزدیک تر می کنند، تعیین نموده، سامسونگ است. این کمپانی کره ای، در عرصه های گوناگونی فعالیت داشته و تقریبا همیشه نیز موجب رضایت مشتریان خود شده است.

یکی از محصولات شرکت سامسونگ ماشین لباسشوئی AddWash است که قبلا در مورد مشخصات آن برایتان به طور کامل توضیح داده ایم. یکی از بارزترین ویژگی های این وسیله خانگی، در دوم آن است که برای آشنایی بیشتر با کارائی این درب، از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب بیانیه خبری این محصول که توسط دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران برای روزیاتو ارسال شده را مطالعه کنید.

Addwash(Other add door Advantages)

شست‌وشوی لباس در نگاه اول به نظر کار بسیار آسانی است. لباس‌ها را داخل دیگ ماشین می‌ریزند، در مخزن شوینده به میزان کافی پودر یا مایع لباسشویی ریخته می‌شود، برای لطیف شدن لباس‌ها مایع نرم‌کننده نیز به فرمول شست‌وشو اضافه می‌شود، دکمه شروع زده می‌شود و پس از مدتی شست‌وشو به پایان می‌رسد. اما آیا واقعاً همه چیز به همین راحتی است؟ یا بهتر بگوییم اگر قرار باشد البسه و پارچه‌ها را اصولی و حرفه‌ای بشوییم، آیا در همه لباسشویی­ ها تمام این مراحل باید بدون هیچ تغییری تکرار شود؟

برای شست‌وشو دستورالعمل شخصی داشته باشید

آقایان معمولاً شست‌وشوی لباس را ساده می ­گیرند و به کیفیت شست‌وشو، یقه و سر آستین کدر یا حتی لباس‌ با الکتریسیته ساکن توجه چندانی نمی­ کنند.

اما در مورد خانم‌ها این موضوع فرق می‌کند. آنها شستن لباس را مانند غذا پختن امری حساس می‌دانند و با ترکیب‌ها و فرمول‌های خاص و ابداع‌شده توسط خودشان لباس‌ها را می‌شویند. یکی از موارد آزاردهنده برای خانم‌های خانه زبری لباس، حوله و… با وجود استفاده از نرم‌کننده است. مواد شوینده تا حد بسیار زیادی اثر ماده نرم‌کننده را خنثی می‌کنند و این یعنی لباس‌ها آن‌طور که باید و شاید نرم، خوشبو و آماده اتو نمی‌شوند. درست مانند اینکه بخواهید موهایتان را همزمان با استفاده از شامپو و نرم‌کننده بشویید.

«درِ» دوم ادواش در این مورد به کمک خانم خانه می‌آید و به او اجازه می‌دهد دستورالعمل شخصی خود را در شست‌وشوی حرفه‌ای پیاده کند و نگران مخلوط شدن همزمان نرم‌کننده و شوینده نباشد. خانم خانه در هر زمانی از شست‌وشو می‌تواند «درِ» دوم ادواش را باز کند و ماده نرم‌کننده را داخل دیگ بریزد. در این حالت شست‌وشو حرفه‌ای‌تر از هر زمان دیگر انجام می‌شود. این یعنی لباس‌ها و پارچه‌ها پس از شست‌وشو لطیف‌تر و نرم‌تر از هر زمان دیگری دیده می‌شوند و گویی مغازه خشک‌شویی اختصاصی تمام لباس‌ها را شسته و تمیز و مرتب تحویل داده است.

دیگر افسوس لباس جا مانده را نخورید!

شست‌وشوی لباس­ها می­ت واند امری وقت‌گیر و پرهزینه باشد، مخصوصاً وقتی خانواده‌ای پرجمعیت دارید. تصور کنید ماشین لباسشویی در حال شست‌وشوی لباس­هاست و ناگهان متوجه می ­شوید که یک پیراهن، جوراب یا یک بلوز یا حتی روسری در سبد لباس‌های کثیف جا مانده است. تا چندی پیش دو راه‌حل بیشتر وجود نداشت: یا شستن لباس­ های جامانده با دست، یا صبر کردن تا اتمام برنامه شست‌وشو و روشن کردن ماشین لباسشویی برای بار دوم! هر دو راه‌حل علاوه بر وقت­گیر بودن باعث اتلاف آب، انرژی و تحمیل هزینه اضافی به شما خواهد شد. اما به تازگی راه‌حل سومی نیز برای لباس‌های جامانده وجود دارد: «در اضافه ادواش» که از تمام این راهکارها هم آسان­تر است و هم به‌صرفه‌تر.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ با داشتن یک در اضافه به شما این امکان را می­ دهد تا بتوانید هنگام شست‌وشو به لباس‌های درون ماشین لباس اضافه کنید.

این امکان فقط مختص لباس‌های جامانده نیست. مثلاً اگر پارچه‌ خاصی به شست‌وشوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست‌وشو در کنار سایر البسه باشد و می‌توان آن را به راحتی هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند، می‌توان این قبیل البسه و پارچه‌ها را پس از پایان شست‌وشو و هنگام آب‌کشی به دستگاه اضافه کرد و بدین ترتیب مدت‌زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه تنزل پیدا می‌کند.

کیفیت لباس‌ها را حفظ کنید

همیشه همه لباس‌ها به یک اندازه کثیف نیستند، گاهی بعضی لباس‌ها تنها نیاز به نرم‌کننده یا آبگیری دارند. در اینجا ماشین لباسشویی ادواش با چرخه‌های متفاوت شست‌وشو برای البسه و الیاف خاص به کمک خانم‌ خانه می‌آید تا مانند یک متخصص، با توجه به جنس و میزان کثیفی، برای هر لباس یک فرایند خشکشویی حرفه‌ای را اجرا کند. در دوم ادواش به شما کمک می­کند با تقسیم­ بندی لباس­ ها هر کدام از آنها را بر اساس بافت و الیاف خاصی که دارند، بشویید.

درها را بسته نگه ندارید

محیط مرطوب برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها مناسب است و در صورت بسته بودن در ماشین لباسشویی و باقی ماندن رطوبت در دیگ پس از اتمام شست‌وشوی لباس‌ها چنین شرایطی برای باکتری‌ها و قارچ‌ها فراهم می ­شود. در این حالت باید در ماشین را باز گذاشت تا هوا داخل آن بچرخد، تا هم باکتری در آنجا اجازه حیات نداشته باشد و هم دیگ ماشین بو نگیرد، که اگر این اتفاق بیفتد تمامی لباس­ ها پس از شست‌وشو، با بوی بسیار زننده از ماشین بیرون می‌آیند.

با توجه به بزرگ بودن در ماشین‌ لباسشویی‌های امروزی باز گذاشتن در چندان منطقی نیست، چرا که هم عبور و مرور در اطراف لباسشویی را دشوار می­ کند و هم باعث آسیب دیدن در آن در صورت برخورد می­ شود.

اینجاست که در دوم ادواش، یک ‌بار دیگر خودنمایی می‌کند و به بانوان اجازه می‌دهد به راحتی در ماشین لباسشویی را بدون هیچ دغدغه‌ای باز بگذارند تا هوا و رطوبت داخل آن تهویه شده و دیگ نه بو بگیرد و نه هرگز محلی برای رشد باکتری و چنین موجودات مضری باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کاربردهای در دوم ماشین لباسشویی «ادواش» سامسونگ آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..