تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسسه ایرسافام با مشارکت IDP Education 0 17

موسسه ایرسافام با مشارکت IDP Education ارائه گر خدمات اعزام دانشجو در ایران است.

تبلیغات

موسسه فرهنگی هنری ایرسافام به عنوان یک موسسه خوشنام ایرانی فعال در امور فرهنگی ، آموزشی و هنری اخیرا با IDP education به عنوان شرکت پیشروی جهانی در اعزام دانشجو و یکی از شرکای اصلی برگزاری آزمون‌های آیلتس، اقدام به عقد قرار داد جدیدی کرده است.

طی دو سال گذشته و با مشارکت IDPIran.com) IDP education) ، موسسه ایرسافام به عنوان قوی ترین مرکز آزمون آیلتس به لحاظ سرعت رشد، برگزاری آزمون های بین المللی آیلتس را عهده دار بوده و نقشی فعال در توسعه بازار ایران عهده دار بوده است.

بر اساس توافنامه جدید، ایرسافام خدمات خود را در خصوص اعزام دانشجویان ایرانی خواهان ادامه تحصیل در مفاصد طراز اول در کشورهای انگلیسی زبان همچون آمریکا ، انگلستان ، کانادا ، استرالیا و نیوزلند توسعه می‌دهد و به عنوان همکار IDP، خدمات اعزام دانشجو را به بیش از ۶۰۰ دانشگاه، کالج و موسسه زبانی عرضه می‌کند.

با توجه به برنامه های موجود، ایرسافام با بهره مندی از تیمی متشکل از مشاوران طراز اول، خدمات مشاوره خود را به دانشجویان و خانواده هایشان در جهت رفع نیازهای آنان ارائه می‌کند.

یک مشاور، بر اساس برنامه های متنوع آماده سازی و ارائه خدمات و مدارک تکمیلی، دانشجوی متقاضی را مرحله به مرحله جهت درک و فهم ملزومات اخذ پذیرش تا مرحله دریافت پذیرش راهنمایی می‌کند.

این خدمات همچنین شامل پشتیبانی از متقاضی در ارائه درخواست ویزا، هماهنگی در مرحله اسکان و نیز ارائه اطلاعات لازم جهت آماده سازی دانشجو جهت تسهیل در انتقال وی به مقصد تحصیلی است.

IDP education دارای بیش از ۴۵ سال تجربه بین المللی در زمینه تحصیلات عالی و پذیرش تحصیلی برای بیش از ۴۰۰ هزار دانشجو در استرالیا و آمریکا، کانادا، انگلستان و نیوزلند است.

مدیر منطقه ای واحد آموزش IDP education ، آقای ماهر اکبر، همکاری با مرکز اعزام دانشجوی ایرسافام را مغتنم شمرده و معقتد است این اقدام، دانشجویان ایرانی را قادر میسازد با استفاده از مشاوره های آموزشی برای تحصیلات تکمیلی و با بهره مندی از امکانات بین اللملی، تجربه ای منحصر به فرد کسب کنند.

IDP education پیشرو در ارائه خدمات بین المللی اعزام دانشجو است.

شبکه جهانی ما شامل ۸۰ مرکز در ۵۰ کشور، دانشجویان را قادر می سازد تحصیلات خود را در استرالیا، کانادا، نیوزلند، آمریکا و انگلیس ادامه دهند.

هر بیست دقیقه پذیرش یک دانشجو توسط یکی از واحدهای آموزشی در شبکه جهانی IDP در سراسر جهان محقق می شود.

IDP education تحت مالکیت ۳۸ دانشگاه استرالیا است و برای بیش از ۴۵ سال نقش کلیدی در امر آموزش بین المللی ایفا می‌کند.

طی این مدت ، IDP بیش از ۰۰۰/۴۰۰ دانشجو را برای ادامه تحصیل به مراکز آموزشی با کیفیت در استرالیا، انگلستان، آمریکا ، و نیوزلند و کانادا اعزام کرده است.

IDP education افتخار دارد که یکی از شرکای اصلی نهاد آیلتس است. آیلتس تحت مالکیت مشترک شورای (آموزشی) انگلستان ، IDP ، آیلتس استرالیا و واحد ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج است.

از سال ۱۹۸۹، آیلتس به عنوان معتبرترین آزمون حرفه زبان انگلیسی در دنیا شناخته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسسه ایرسافام با مشارکت IDP Education 0 17»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..