تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جنجال برانگیز ترامپ روی جلد مجله اشپیگل

تصویر دونالد ترامپ در حال بریدن سر مجسمه آزادی که روی جلد هفته‌نامه اشپیگل آلمان منتشر شده است، جنجال‌های فراوانی به پا کرده است.

این عکس، تصویر کارتونی ترامپ را در حالی که یک چاقوی خون‌آلود در یک دست و سرِ مجسمه آزادی را در حالی که از آن خون می‌چکد در دست دیگرش دارد، نشان می‌دهد. در کنار این تصویر، عبارت «نخست آمریکا» نوشته شده است.

«ادل رودریگز»، هنرمند کوبایی طراح این تصویر که در سال ۱۹۸۰ به عنوان یک پناهنده سیاسی به آمریکا مهاجرت کرد در این خصوص به واشنگتن پست گفت: «این سلاخی دموکراسی است؛ سلاخی یک نماد مقدس.»

این تصویر در شبکه اجتماعی توییتر و رسانه‌های آلمانی و خارجی بحث‌های زیادی به راه انداخته است. عکس جنجالی ترامپ در حالی روی جلد نشریه اشپیگل منتشر شده است که حملات ترامپ و نزدیکانش به سیاست‌های آلمان افزایش یافته است؛ اقدامی که سردی روابط واشنگتن و برلین را به همراه داشته است. آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در زمان باراک اوباما، سیاستمدار معتمد اروپایی آمریکا محسوب می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جنجال برانگیز ترامپ روی جلد مجله اشپیگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..