تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات هزاران نفر از معترضان در لندن در مخالفت با سیاست مهاجرتی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ممنوعیت ورود مهاجران و پناهجویان از کشورهای اسلامی با مخالفت های گسترده داخلی و بین المللی روبرو شده است، ده ها هزار نفر از معترضان در شهر لندن در اطراف سفارت آمریکا تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی مخالفت خود را با سیاست های ترامپ و برقراری روابط ویژه بین لندن و واشنگتن اعلام کرده اند.

ترامپ ورود اتباع سوریه و شش کشور دیگر یعنی ایران، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن را حداقل به مدت 90 روز ممنوع اعلام کرده است.

یک قاضی فدرال در سیاتل آمریکا روز جمعه دستور اجرایی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را به صورت موقت در سراسر آمریکا متوقف کرد.

اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا نیز امروز در پی حکم یک قاضی در سیاتل، به شرکت های هواپیمایی اعلام کرد مسافرانی را که تحت تاثیر فرمان ترامپ قرار گرفته اند، سوار هواپیماها کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات هزاران نفر از معترضان در لندن در مخالفت با سیاست مهاجرتی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..