تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری یک و نیم میلیارد ریال در جشن گلزیران منطقه آزاد انزلی

ساعت: 17:03 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1028015

برای حمایت و کمک به زنداینان جرایم غیر عمد انجام شد:

در جشن گلریزان منطقه آزاد انزلی برای حمایت انزلی زندانیان جرایم غیر عمد مبلغی به ارزش یک و نیم میلیارد ریاد جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی جشن گلریزاان برای حمایت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های آنان با حضور جمعی از چهره های  سیاسی و هنری در درمز نمایشگا ها  و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

در این جشن با کمک های خیرین و حاضران مبلغ بیش از یک و نیم  میلیارد ریال برای حمایت از زندانیان و رهایی تعدادی از آنان از بند زندان جمع آوری شد.

گفتنی است در حال حاضر ۵۳ نفر زندانی در انزلی به دلیل جرایم غیرعمد ، پنج نفر تصادف منجر به فوت ، هشت نفر محکوم به پرداخت مهریه ، هفت نفر پرداخت نفقه، ۳۱ نفر محکومیت چک و سفته و یک نفر هم به دلیل حوادث کارگاهی نیازمند کمک خیران برای رهایی از زندان هستند.

به گزارش افق انزلی  این مراسم گلریزان دومین جشن سازمان منطقه آزادانزلی در دو سال اخیر به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

شایان ذکر است که در این مراسم با حضور رضا مسرور مدیر عامل سازمان و مدیران حاضر از کارمندان نمونه سازمان منطقه آزاد اتزلی به دلیل تلاشهای انجام شده در مسیر تحقق اهداف این منطقه و  آتش نشانان فداکار منطقه آزاد انزلی که در طول سال با تلاش و کوشش خود حوادث غیر مترقبه را کنترل و امها میکنند تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری یک و نیم میلیارد ریال در جشن گلزیران منطقه آزاد انزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..