تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف کامیون کشنده با 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در سرباز/ راننده متخلف دستگیر شد

ساعت: 16:56 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027920

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل 23 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان سرباز توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان سرباز اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، مأموران انتظامی سرباز حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون از نوع تانکر سوخت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند

وی افزود: مأموران پس از کنترل مدارک و بازرسی از این کامیون، 23 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی، بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی یکی از اولویت های کاری پلیس است.

وی در پایان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به صورت برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط این شهرستان، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف کامیون کشنده با 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در سرباز/ راننده متخلف دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..