تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضع تحریم‌های جدید با روح برجام در تعارض است

بهشتی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

وضع تحریم‌های جدید با روح برجام در تعارض استحسن بهشتی‌پور در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار داشت: تحریم‌های وضع شده را از چند جهت می‌توان بررسی کرد البته به طور قطع با روح برجام در تعارض است.

وی در ادامه افزود: در مقدمه برجام ذکر شده که میان ایران و کشورهای گروه 5+1 باید همکاری باشد از این رو وضع تحریم‌های جدید در تعارض با برجام است چرا که در این صورت همکاری‌ای شکل نخواهد گرفت.

بهشتی‌پور با اشاره به اینکه در بند‌های بعدی برجام آمده است که نباید به بهانه‌های جدید تحریم‌های جدید وضع شود البته چون محدود به بحث هسته‌ای است ‌آنها به بهانه‌های دیگر تحریم‌ها را وضع می‌کنند، ادامه داد:‌ آنها موضوعاتی مانند تروریسم و نقض حقوق بشر را برای وضع تحریم‌های جدید مطرح می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان اینکه ما نمی خواستیم در موضوعی غیر از هسته ای در برجام مذاکره کنیم اما متاسفانه آنها از این نقصی که در برجام وجود دارد سواستفاده می‌کنند افزود: بنابراین ما می‌توانیم بگوییم که صراحتا نقض صورت گرفته و نه می‌توانیم بگوییم نقضی نکرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرف مقابل در برجام نسبت به عدم وضع تحریم های جدید به ایران چک سفید نداده است و فقط بحث هسته ای مطرح است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضع تحریم‌های جدید با روح برجام در تعارض است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..