تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط حضور 3 بازیکن تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

کارشناس حقوقی فوتبال گفت:امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن.

 بازیکنان جدید تراکتورسازی باید به تیم‌های دیگر بروند 

احمدرضا براتی اعلام کرد احمد نوراللهی و امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده نمی‌توانند فردا برای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

این 3 بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تراکتورسازی اضافه شدند.

همچنین بنا بر تصمیم فیفا این 3 بازیکن به علاوه سجاد شهباززاده نمی‌توانند در تراکتورسازی بمانند و می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.

**************************************************

 هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه تراکتورسازی فردا می تواند از 3 بازیکن جدید خود یعنی هاشم بیگ زاده، امید عالیشاه و نورالهی استفاده کند، اظهار داشت: نکته اینجاست که نامه فیفا اگر قبل از تاریخ نقل و انتقالات ایران آمده باشد، خود به خود تراکتورسازی نمی تواند از این بازیکنان استفاده کند اما اگر بعد از آن باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: به نظر می رسد امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن. این موضوع را روشن می کند و تقدم و تاخر تاریخ ها خیلی مهم است.

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد:این 3 بازیکن خود به خود با تراکتورسازی دارای قرارداد هستند. جای دیگری اینها را از حضور در تراکتورسازی منع کرده است اما اگر نتوانند برای این باشگاه بازی کنند، قراردادشان به قوت خود باقی است و باشگاه باید مطالبات آنها را کامل پرداخت کند. در ضمن آنها اصلا نمی توانند به باشگاه دیگری بروند چون می شود در یک تیم بازی کردند و نمی توانند در یک فصل در 3 تیم حضور داشته باشند. در ضمن فرصت نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است.

منبع: جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط حضور 3 بازیکن تراکتورسازی مقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..