تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمان رضایی:تراکتور مستحق این همه حاشیه نبود

مربی تیم تراکتورسازی گفت: اگر قصور متوجه کسی باشد، مدیران سابق تیم تراکتورسازی را باید مقصر اصلی این حاشیه ها دانست.

رحمان رضایی در خصوص حاشیه های ایجاد شده برای تراکتورسازی گفت: تنها می توان گفت که تراکتورسازی مستحق این همه حاشیه نبود.ما به لحاظ فنی خودمان را ثابت کرده بودیم و این عجیب است در آستانه دیداری که می توان آن را فینال لیگ دانست، به یکباره این همه حاشیه سر تیم ما خراب می شود.

رضایی گفت: واقعا تراکتورسازی مستحق این همه حاشیه نبود و من امیدوارم هرچه زودتر این روزهای بد به پایان برسد.

مربی تراکتورسازی گفت: ما شاهد تلاش های شبانه روزی سردار آجرلو هستیم. ایشان همه تلاشش را کرد تا تیم بهترین شرایط را داشته باشد. اگر قرار باشد برای این حاشیه ها مقصر معرفی شود، باید گفت که این تقصیر ها برگردن مدیران سابق باشگاه است.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم، اما همه سعی مان را می کنیم تا به دور از همه حاشیه های ایجاد شده، با تمرکز فراوان در این بازی حضور پیدا کنیم. در نهایت نیز امیدوارم سطح کیفی این بازی در حد تیم های اول و دوم جدول باشد و مردم بازی خوبی را شاهد باشند.

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمان رضایی:تراکتور مستحق این همه حاشیه نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..