تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین مرکز تخصصی تعمیرات موبایل ایران را بشناسید

برترین مرکز تخصصی تعمیرات موبایل ایران را بشناسیدبه گزارش خبرنگار گروه مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان: از همان ابتدای امر نگاهمان را به چشم اندازی دورتر از رقبایمان دوختیم و سرعت عمل و دقت را چاشنی خدمات خود ساختیم و اولین اجرتی که از مشتریانمان دریافت کردیم لبخند رضایت آنها بود. مهندسان مجرب و خبره‌ی کوک موبایل در کنار بهره‌مندی از به‌روز‌ترین تکنولوژی‌ها، خدمات تعمیر هارد انواع برندها، تعویض گلس ال‌سی‌دی‌های شکسته گوشی‌ها، تعمیرات سخت افزار و آموزش سخت افزار موبایل با محوریت آیفون را در سریع‌ترین زمان، با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه ارایه می‌دهند.

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای گوشی‌های هوشمند پیش می‌آید مشکلات مربوط به هارد گوشی است. تشخیص اینکه مشکل پیش آمده برای گوشی شما مربوط به هارد است یا خیر نیاز به دانشی تخصصی و سال‌ها تجربه کار در این حوزه دارد. بسیار پیش می‌آید که تشخیص اشتباه منجر به ضرری جبران ناپذیر به گوشی و برد آن می‌شود. از این رو می‌توان تعمیر هارد را یکی از تخصصی‌ترین زمینه‌های تعمیرات گوشی دانست، با توجه به برخی نشانه‌ها می‌توان دانست مشکل گوشی، ناشی از ایرادی است که در هارد گوشی وجود دارد.

حالت اول: خاموشی بدون علت مشخص: گاهی اوقات گوشی بدون هیچ علت خاصی، بدون ضربه خوردن یا آب خوردگی، حین اجرای برنامه‌های موبایل خاموش می‌شود. در صورت بروز این حالت، احتمال خرابی هارد بسیار زیاد است. توجه کنید که ممکن است گوشی شما ماه‌ها قبل، ضربه یا آب خوردگی داشته باشد؛ اما پس از چند ماه خاموشی‌های متوالی بروز کند.

حالت دوم: گوشی روشن می‌شود و روی لوگو (آرم) شرکت سازنده می‌ماند یا به شکل مداوم روی لوگو ریست می‌کند: در این موارد باید ابتدا اقدام به نصب رام اصلی گوشی کرد. این کار را می‌توان در مراکز تعمیرات نرم‌افزاری موبایل انجام داد. اگر مشکل راه حل نرم افزاری نداشت، قطعا مشکل از هارد گوشی است.

تبصره: گوشی‌های HTC که پس از روشن کردن گوشی، صفحه روی آرم می‌ماند و هفت بار ویبره می‌خورد، قطعا مشکل خرابی هارد دارند.

حالت سوم: گوشی روشن می‌شود، سیسم عامل اجرا می‌شود اما نمی‌توان اطلاعاتی را از گوشی خواند یا روی آن داده‌ی جدید ذخیره کرد. در این حالت، با قاطعیت می‌توان گفت که گوشی مشکل خرابی هارد دارد.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص خرابی هارد گوشی، شناسایی گوشی خاموش با هارد خراب، هنگام اتصال به کامپیوتر است.

اگر هارد گوشی با انجام تعمیرات تخصصی روی آن سرویس شود، مشکل بر طرف خواه، در غیر این‌صورت نیاز به تعویض هارد است. بدیهی است تعویض هارد نسبت به تعمیر آن هزینه‌ی بیشتری را بر مشتری تحمیل می‌کند. دقت و تجربه‌ی کارشناس سخت افزار،  نقش بسیار اساسی در تشخیص خرابی و تعمیر هارد گوشی ایفا می‌کند. اینکه کارشناس بداند هارد خراب گوشی با تعمیر درست می‌شود و نیازی به تعویض هارد نیست، سود بسیاری را عاید مشتری خواهد کرد.

کارشناسان تعمیرات در کوک موبایل با بهره‌گیری از دانش عمیق خود که رهاورد سال‌ها تجربه در زمینه سخت افزار موبایل است، انواع برندهای گوشی را از نظر خرابی هارد بررسی و تعمیر می‌کند.

کوک موبایل به عنوان اولین مرجع تخصصی تعمیرات آیفون در ایران، افتخار دارد که تعویض گلس شکسته آیفون را در کمتر از یک ساعت و با کمترین قیمت موجود در بازار موبایل انجام دهد و با بهره‌مندی از دانش تخصصی سخت افزار، هر گوشی خاموشی را روشن و قابل استفاده کند.

شاید بپرسید تعویض گلس شکسته موبایل چه خدمتی است؟ در بسیاری موارد، صفحه‌ی شکسته‌ی گوشی ما به معنی ال سی دی خراب و دور انداختنی نیست. ال سی دی تنها زمانی نیاز به تعویض دارد که تاچ گوشی کار نکند و روی ال سی دی پیکسل سوخته (نواحی زرد،بنفش و...) به وجود آمده باشد. در صورت برقراری دو شرط به صورت همزمان باید نسبت به تعویض ال سی دی گوشی اقدام کنید که بسیار هزینه‌بر است. این در حالی است که اگر تاچ گوشی کار کند و روی صفحه نمایش نقاط غیر همرنگ با ال سی دی وجود نداشته باشد تنها با تعویض گلس ال سی دی، هزینه‌ای حدود یک سوم قیمت تعویض ال سی دی و صرف زمانی در حدود یک ساعت می‌توانید گوشی سالم خود را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، روی دو قدم تا تعمیر ال سی دی شکسته آیفون کلیک کنید.

 کوک موبایل با بهره‌مندی از دانش تخصصی تعمیرات تخصصی موبایل، تعمیر و تعویض قطعات موبایل را به دقت هرچه تمام‌تر انجام می‌دهد. تعویض سوکت شارژ، تعویض آی سی‌، تعویض کانکتورهای سیم، باتری، وای فای، ال سی دی، تاچ و ... در کمترین زمان و به‌صرفه‌ترین هزینه از جمله خدمات منحصر به فرد در کوک موبایل است.

 دپارتمان آموزش سخت افزار کوک موبایل، یکی از پر درآمدترین شغل‌های بازار موبایل را به کارآموزان مشتاق و آشنا با مفاهیم اولیه تعمیرات موبایل می‌آموزد تا از آنان کارشناسانی خبره بسازد. براساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمعیت هشتاد میلیونی ایران، حدود 40 میلیون نفر گوشی هوشمند دارند. موبایل‌ها نیز مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگر آسیب دیده و خراب می‌شوند و صد البته به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

 تعداد بسیار زیادی از تعمیرات موبایل مربوط به تعمیرات سخت افزار است. دپارتمان تعمیرات و آموزش کوک موبایل مفتخر است که آموزش تخصصی تعمیرات موبایل را با محوریت آموزش سخت افزار آیفون برای اولین بار در تهران و به صورت فوق تخصصی ارایه کند.
منبع:زومیت
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین مرکز تخصصی تعمیرات موبایل ایران را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..