تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشم در «سد معبر» جدی است/ اهل بداهه‌گویی نیستم

محسن کیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقشم در «سد معبر» جدی است/ اهل بداهه‌گویی نیستممحسن کیایی بازیگر فیلم «سد معبر» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه هر نقشی را متفاوت از قبلی ایفا می‌کند، گفت: در «سد معبر» تمام تلاشم این بود نقشی که به من پیشنهاد شده و قرار است بازی کنم، از لحاظ لحن، لباس، مدل راه رفتن و هر آن چیزی که می‌تواند به متفاوت شدن آن کمک کند انجام دادم. در کل هر نقشی که ایفا می‌کنم از لحاظ خاستگاه و جایگاه نسبت به بقیه متفاوت است.

وی با بیان این مطلب که نقش ایفا کرده در «سد معبر» رگه‌های طنز ندارد، بیان کرد: نقشی که در «سد معبر» بازی کردم، کاملا جدی است و طنزی در آن وجود ندارد.

بازیگر «خط ویژه» درباره دلایل همکاری خود با پروژه «سد معبر» گفت: فیلمنامه این اثر، حضور حامد بهداد، عوامل پشت دوربین و حضور مدیر تولیدی که قبلا با او همکاری‌های فراوانی داشتم، علت همکاری من با این فیلم شد.

بازیگر «بارکد» درباره بداهه‌گویی در فیلم محسن قرایی بیان کرد: زیاد اهل بداهه‌گویی نیستم. بیشتر تلاش می کنم طبق فیلمنامه پیش بروم. مواقعی که چیزی به ذهنم می‌آید که در راستای پیشرفت کار باشد، با هماهنگی کارگردان ارائه می‌دهم.

کیایی در خصوص حضور سی و سه فیلم در جشنواره فیلم فجر و سخت شدن کار داوری خاطرنشان کرد: دوره های قبل هم حجم کار بالا بود اما دو سری داور داشتیم که فیلم اولی‌ها و سودای سیمرغ را داوری می‌کردند. بالاخره سیاستی است که خودشان در نظر گرفتند و آزمون خطاهایی انجام می‌دهند. باید منتظر نتیجه ماند اما با اینکه بیست و دو فیلم در جشنواره داشته باشیم، موافق نیستم و همان سی و سه فیلم خوب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشم در «سد معبر» جدی است/ اهل بداهه‌گویی نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..