تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کوپال»؛ بیان متفاوت سینما در یک فیلم مستقل

«کوپال»؛ بیان متفاوت سینما در یک فیلم مستقلپوریا رحیمی سام بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به همکاری در فیلم سینمایی «کوپال»، اثر کاظم ملایی گفت: «کوپال» انتخاب سینمای مستقل و با اهمیت است که در شرایط زندگی فعلی مهجور واقع می شود.

وی افزود: کاظم ملایی را از زمانی که فیلم کوتاه کار می‌کرد می شناسم، او بسیار کاربلد است و سینمای مستقل و متفاوتی دارد.

این بازیگر در خصوص نقش خود در «کوپال» اظهار داشت: در واقع نقش کوتاهی در فیلم دارم. چون می خواستم از این فیلم حمایت کرده باشم تمایل به حضور در آن داشتم که باعث افتخار است.

رحیمی‌سام ادامه داد: «کوپال» فیلم متفاوتی است؛ حالا این سینما به چه نحو دیده و پذیرفته می شود پیش‌بینی و تصوری ندارم اما مطمئنم مدل این سینما را کم دیدیم و کم ساخته شده است.

بازیگر «کوپال» بیان کرد:در این سال‌ها تلاش کردم کارم و آن چیزی که بر دوشم گذاشته شده را درست انجام بدهم، مردم برای من بسیار مهم‌اند و دوست دارم نقشم در نظر آن‌ها باورپذیر و مقبول واقع شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کوپال»؛ بیان متفاوت سینما در یک فیلم مستقل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..