تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی تهیه کننده «سدمعبر» از موفقیت فیلم

پیش‌بینی تهیه کننده «سدمعبر» از موفقیت فیلم«سد معبر» فیلمی به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار و نویسندگی سعید روستایی است که در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است، به این بهانه گفتگوی خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ را با تهیه کننده این اثر می خوانید:

فکر می کنید فیلم «سد معبر» با چه استقبالی از جانب مردم و منتقدان رو به رو شود؟

پیش‌بینی می‌کنم که هم منتقدان راضی باشند و هم از همه مهمتر، مردم فیلم را دوست داشته باشند، ما از ابتدا حواسمان بود که فیلمی بسازیم که هر دو گروه را راضی کند.

به نظر شما «سد معبر» چه چیز تازه ای را به سینمای ایران اضافه می‌کند؟

یک فیلم خوب به سینما اضافه می شود، فیلمی داستان‌گو که در خاطر مردم خواهند ماند و فیلم شاخص‌هایی دارد که سینما دوستان منتظرش خواهند بود مثل بازیگران کار و فیلم نامه اثر.

فیلم نامه این اثر را سعید روستایی نوشته است، این باعث قیاس فیلم با «ابد و یک روز» نمی شود؟

این قیاس اشتباهی است چون این دو فیلم از نظر ساختاری و شکل یکی نیست و کارگردان این دو فیلم با هم متفاوت هستند. البته شاخص‌های سبک نگارش سعید روستایی را در فیلم خواهیم دید اما فیلم در ساختار و روایت کاملا متفاوت عمل کرده است.

فکر می کنید، فیلم در چه بخش‌هایی کاندید جایزه شود؟

همه خیلی خوب بودند و من مطمئنم که با اقبال رو به رو می شود، حامد بهداد در این فیلم بهترین بازی چند سال اخیرش را ارائه داده است و بازیگران دیگر نیز سطح بالایی دارند و امیدوارم که در همه بخش‌ها کاندید شویم.

چه شد که تصمیم به تهیه کردن این فیلم گرفتید؟

سپیده عبدالوهاب آشنایی من و محسن قرایی را فراهم کرد و ابتدا قرار بر این بود که فیلم را جهانگیر کوثری تهیه کند اما در آخر من تهیه کننده این کار سخت شدم.

سختی های تولید این فیلم چه بود؟

بسیار سختی داشت هم از لحاظ تعداد لوکیشن‌ها و هم از نظر مالی، مشکلات فراوانی داشتیم که باعث شد فیلم به سختی ساخته شود اما پس از اتمام فیلم توانستیم کمی کمک بگیریم.

از کجا سرمایه کار را فراهم کردید؟

سرمایه در ابتدا شخصی بود ولی پس از اتمام فیلم از فارابی و دو جای دیگر کمک گرفتیم.

گفتگو از ملیکا نصیری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی تهیه کننده «سدمعبر» از موفقیت فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..