تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که ده سال در قفس جنگلی زندگی کرد ( عکس )

زنی که ده سال در قفس جنگلی زندگی کرد

 

به گزارش ایران ناز اردوی دانشجویی به نتیجه ای عجیب منجر شد ! یک دانشجو وقتی درون جنگل برای تفریح و گردش دسته جمعی رفته بود توانست به طور اتفاقی زنی را که بمدت بیش از ده سال درون قفسی در این جنگل حبس شده بود را پیدا کند!  تصاویری که به تازگی منتشر شده است حادثه ای هولناک را در استان “گواوژو” چین نشان می دهد. ” ژونگ سیمی” زن  42 ساله روستایی که توسط برادرش به بهانه روانی بودن در یک قفس و در دل یک جنگل حبس شده بود بطور اتفاقی توسط یک دانشجوی ۱۸ ساله پیدا شد.

زنی که ده سال در قفس جنگلی زندگی کرد ( عکس ) 

این زن که به مدت بیش از ۱۰ سال در این قفس حبس و زندانی بود بارها مورد حمله حشرات موذی و همچنین جانوران خزنده مانند مار قرار گرفنه بود.

زنی که ده سال در قفس جنگلی زندگی کرد ( عکس )

 

 

مطالب مرتبط:

 

زندانی کردن مادرشوهر بدست عروس بیرحم+تصاویر

 

معلم زن ایرانی 3 زندانی آمریکایی را فراری داد (عکس)

 

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

 

مادر شوهر سر عروس را با تبر شکافت +عکس

 

قتل عروس جوان در اتاق حجله به دلیلی عجیب +فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که ده سال در قفس جنگلی زندگی کرد ( عکس )»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..