تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم قصاص برای مرد جوانی که همسرش را در انظار عمومی به قتل رساند!

تاریخ نشر : شنبه 16 بهمن 1395 مشاهده : 14 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

حکم قصاص برای مرد جوانی که همسرش را در انظار عمومی به قتل رساند

 حکم قصاص برای مرد جوانی که همسرش را در انظار عمومی به قتل رساند

  حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی گفت: حکم قصاص مرد جوانی که همسرش را در خیابان و جلوی چشم مردم به قتل رسانده بود، تأیید شد.

حجت الاسلام حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان بیان کرد: حکم قصاص مرد جوانی که همسرش را در خیابان و جلوی چشم مردم به قتل رسانده بود، تأیید شد.

وی تشریح کرد: در تاریخ 18 آذرماه سال 93 ، این مرد به قتل عمدی  همسرش با ضربات متعدد چاقو در وسط چهارراه تابلوی گرگان در انظار عمومی متهم شد.

حجت الاسلام حقی افزود: متهم پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری استان گلستان به قصاص نفس محکوم شد و پس از تجدید نظر خواهی در شعبه 24 دیوان عالی کشور منتهی به قطعیت رای و اجرا شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اضافه کرد: پرونده جهت اجرا به اجرای احکام ارسال شده است که پس از تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم رای به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

میزان

اخبار مرتبط:

قتل شوهر و حکم قصاص برای زن خیانتکار قاتل!

حکم قصاص برای قهرمان سابق کشتی / زمان درگیری مشروب الکلی مصرف کرده بودم +عکس

حکم قصاص قاتل ستایش قریشی تایید شد!

اجرای حکم قصاص چشم مرد اسیدپاش در تهران!

عجیب ترین حکم قصاص برای یک قاتل در استرالیا + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم قصاص برای مرد جوانی که همسرش را در انظار عمومی به قتل رساند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..