تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید چهره های فرهنگی ترکیه از ایران

تعدادی از چهره ها و افراد موثر و مشهور فرهنگی کشور ترکیه در قالب یک تور ایرانگردی با هدف آشناسازی با مسیرهای توریستی و جاذبه های گردشگری ایران، عازم کشورمان شدند.

عبدالرضا راشد، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول روز شنبه گفت: رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی با همکاری سفارت ایران در ترکیه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و آژانس مسافرتی ژورک، تور آشناسازی چهره های موثر فرهنگی ترکیه با جاذبه های گردشگری ایران را برنامه ریزی کرده اند.

در قالب این تور گردشگری 35 نفر از چهره های موثر فرهنگی ترکیه عازم ایران شدند.

این گروه، از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم شهر زیارتی قم شده و از آستان مقدس حضرت معصومه (س) و موزه آستان بازدید کرده سپس به شهر کاشان رفته و از جاذبه های توریستی این شهر دیدن می کنند.

این تور در ادامه به شهر هنر اصفهان رفته و با جاذبه های چشم نواز و تاریخ و فرهنگ ایران زمین مانند میدان نقش جهان، عالی قاپو و چهل ستون آشنا می شوند.

تور گردشگران فرهنگی ترکیه در ادامه از اصفهان عازم مشهد مقدس شده و ضمن زیارت مرقد امام هشتم، از موزه و کتابخانه آستان قدس رضوی، آرامگاه فردوسی و جاذبه های توریستی مشهد مقدس بازدید کرده و در ادامه به شهر نیشابور رفته و از شهر علم و ادب و عرفان و اماکن تاریخی و فرهنگی این منطقه بازدید می کنند.

این گروه فرهنگی ترکیه در تهران ضمن بازدید از برج میلاد و یک برنامه تهرانگردی و آشنایی با تهران امروز و بازدید از اماکن فرهنگی، هنری و گردشگری تهران به برنامه خود پایان خواهند داد.
وی هدف از این برنامه را توسعه شناخت خارجیان از جاذبه های گردشگری ایران عنوان کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید چهره های فرهنگی ترکیه از ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..