تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




براتی: تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی را که غیرقانونی جذب کرده، ندارد

شنبه، 16 بهمن 1395 ساعت 15:202017-02-04ورزشي

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه تراکتورسازی بنا بر حکم فیفا حق استفاده از بازیکنان غیر مجازش را در دیدارهای آینده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا براتی درباره محرومیت تراکتورسازی، بیان کرد: به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکن تونسی، حمزه یونس و شکایت این بازیکن مساله ای برای تراکتوسازی تبریز به وجود آمد و شورای حل اختلاف در تاریخ 30 سپتامبر این رای را مستقیما به باشگاه اعلام کرد و باشگاه تراکتورسازی نیز تقاضای رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی به هر دلیلی نتوانست در مهلت 21 روزه اعتراض خود را به CAS اعلام کنند و نهایتا در تاریخ شش اکتبر از سوی فیفا دستور داده شد که سرخ پوشان تبریزی از دو پنجره انتقالات زمستانی و تابستانی فصل آینده محروم خواهند بود.

براتی درباره دیدارهایی که تراکتورسازی با بازیکنان غیرمجازش استفاده کرده، تصریح کرد: در درجه اول باشگاه هایی که تراکتورسازی در مقابل آنها حاضر شده و بازی کرده باید ظرف دو ساعت پس از بازی اعتراض خود را اعلام می کردند و چون نه باشگاه تراکتورسازی و نه حریفانش از این جریان اطلاعی نداشتند پس می توان این را روزنه امیدی برای عدم شکایت حریفانش دانست.

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ادامه داد: اما درباره اینکه تراکتورسازی رای فیفا را اجرا نکرده فدراسیون فوتبال در حال مکاتبه با فیفا هستیم و باید ببینیم رای فیفا به این جریانات چیست اما آنچه که مشخص است این است که تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی که بعد از تاریخ مقرر قرارداد خود را با سرخ پوشان امضا کرده اند را ندارد.

ادامه دارد
کلید واژه ها: تراکتورسازی - باشگاه تراکتورسازی - فدراسیون فوتبال - بازی - بازیکنان - فدراسیون - فیفا - فوتبال - تاریخ - شورای حل اختلاف - اعتراض - محروم - شکایت - تبریز - آینده - تابستانی - انتقالات - هایی - زمستانی - قرارداد - محرومیت - مطالبات - تبریزی - پنجره - شورای - گزارش - حمزه - مهلت - ساعت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «براتی: تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی را که غیرقانونی جذب کرده، ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..