تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت گروه‌های جهادی مسیر پیامبران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله علوی گرگانی با جمعی از اساتید و دانشجویان گروه جهادی دانشگاه شهید محلاتی، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: هدف تمامی انبیا و رسل نزدیکی مردم به خداوند است و در فرمایشات ائمه(ع) این مطلب به چشم می‌خورد. آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد:حرکت جهادی برای آن است که امر خداوند را اجرا کنیم و این راه مستقیم است و این حرکت به معنای آن است که امر و رضای خداوند در این کار است از همین رو باید همواره به یاد خداوند و یاد بیچارگان باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه کار جهادی همچون کار پیامبران است،گفت: امید است که گروه جهادی خدمت‌گذار مردم باشند و خدمت گروه‌های جهادی راه و مسیر پیامبران است ازاین‌رو تا می‌توان باید در مسیر خدمت گذاری بود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه تمامی انبیا باهدف به باور رساندن مردم به‌حق تعالی به رسالت رسیده‌اند، افزود: 124 هزار پیامبر همگی در راستای یک هدف به پیامبری رسیده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بابیان اینکه تمامی آیات قرآن کریم تصدیق‌کننده یکدیگر است، گفت: با کنار هم قرار دادن آیات در کنار هم این مسئله را نشان  می‌دهد که آیات خداوند زبان به شکوه از انسان می‌گشاید و ما همین‌قدر که در مسیر الهی قرار گرفته‌ایم و قرآن صفحه عمل من و شما را نشان می‌دهد، خود جای شکر دارد.

وی بابیان اینکه پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند که جبرائیل همواره به‌یاد بیچارگان بودن را مورد تأکید قرار می‌داد، گفت: خداوند ما را برای خدمت به مردم فرستاده است. حتی محبت پیامبر اکرم(ص) به آن دنیا نیز سرایت می‌کند و خداوند به ما افتخار می‌کند چراکه خداوند دنیا را در گرو دوستی پیامبر اکرم(ص) قرار داده است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت گروه‌های جهادی مسیر پیامبران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..