تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان خانواده 10 نفره از میان شعله های آتش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛جعفری،مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری با اشاره به وقوع حریق در یک انبار لوازم خانگی در خیابان مدرس، گفت: ساعت ۲ و ۲۳  دقیقه صبح امروز شنبه وقوع حریق به آتش نشانی قم اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه خودرو به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه خودرو آتش نشانی ۵ دقیقه بعد از اعلام حریق به محل حادثه رسید،افزود: به علت وسعت حادثه که یک سوله نگهداری لوازم خانگی بود بلافاصله چهار خودرو دیگر آتش نشانی با ۲۵ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در ادامه گفت:در انتهای محل سوله یک خانواده ۱۰ نفره زندگی می‌کردند که با وقوع آتش محبوس شدند و بلافاصله نیروهای امداد و آتش نشانی این افراد را از انتهای سوله خارج کردند و خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل حادثه انبار لوازم خانگی بود حجم زیادی از لوازم خانگی شامل یخچال و گاز و ... در آتش سوخت و علت حادثه هم در حال حاضر مشخص نبوده و در حال بررسی است.

جعفری گفت: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی با ۲ آتش نشان در محل حادثه برای اطفای حریق اعزام شدند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان خانواده 10 نفره از میان شعله های آتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..