تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچیان متخلف کَل وحشی در قزوین

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027717

مدیرکل محیط زیست استان از دستگیری شکارچیان متخلف کل درشهرستان قزوین خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش شمسی پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ اظهار کرد: طی چندعملیات جداگانه 9 شکارچی غیرمجاز و لاشه دو راس کل وحشی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های قزوین، آبیک و آوج دستگیر و ضبط شدند. 


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در توضیح این خبر اعلام کرد: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی قزوین موفق شدند سه نفر شکارچی متخلف را با یک قبضه سلاح شکاری جنگی ژ 3 ،یک قبضه سلاح گلوله زنی، لاشه دو راس کل وحشی و 30 فشنگ دستگیر و پرنده ها و ادوات شکار را ضبط کنند. 

وی افزود: در عملیات بعدی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابیک موفق به دستگیری پنج شکارچی متخلف به همراه یک سر خرگوش، دو قلاده سگ تازی، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن و لاشه یک قطعه کبوترکه اسلحه، لاشه پرنده، سگ، خرگوش و ادوات زنده گیری ضبط شد. 

این مسئول اذعان کرد: در عملیات آخر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شدند که توسط مامورین ضبط شد. 

در پایان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد پرونده متخلفین جهت پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچیان متخلف کَل وحشی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..