تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج مسابقات کشتی باچوخه شهرستان گرمه مشخص شد/ تصاویر

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027150

غلام نجاری، کامران حسینی و بهزاد اکبری مقام های نخست مسابقات کشتی باچوخه شهرستان گرمه را از آن خود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، روز گذشته مسابقات کشتی باچوخه شهرستان گرمه با عنوان «بزرگداشت مقام شهید محمدتقی اربابی اولین شهید مدافع حرم شهرستان گرمه» برگزار شد.

در این مسابقات که چوخه کارانی از شهرستان های استان خراسان شمالی حضور داشتند غلام نجاری دارنده مقام سومی مسابقات کشوری از شهرستان گرمه عنوان قهرمانی وزن 66- کیلو گرم را از آن خود نمود.

همچنین ابراهیم کارگر از شهرستان جاجرم و  آرش مرگن از گرمه به مقام های دوم و سوم این وزن دست بافتند.

در وزن 74- کیلوگرم نیز  کامران حسینی گرمه، امیر یوسفی و  ایمان اجلالی هر سه از شهرستان گرمه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در وزن 84- کیلوگرم بهزاد اکبری و علی حیدری هر دو از شهرستان گرمه با غلبه بر رقیبان خود به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و ابراهیم کارگر از شهرستان جاجرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

خاطر نشان می گردد غلام نجاری قهرمان وزن ۶۶- کیلوگرم و دارنده مدال سوم مسابقات کشوری در این پایان این دوره از مسابقات مدال خود را به پدر شهید اربابی اولین شهید مدافع حرم شهرستان گرمه اهدا نمود که این حرکت وی مورد تحسین دیگر ورزشکاران و تماشاگران حاضر قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج مسابقات کشتی باچوخه شهرستان گرمه مشخص شد/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..