تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به علت بارش برف امروز برخی از مدارس بجنورد تعطیل است

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027689

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ؛

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از تعطیلی مدارس در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ تقی هجرتی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بجنا؛ گفت:  به دلیل بارش برف ولغزندگی سطح معابر عمومی و برودت هوا مدارس در مقاطع  پیش دبستانی ،استثنایی ،ابتدایی و متوسطه یک در شهرستان  بجنورد در نوبت صبح  امروز شنبه 16 بهمن 1395 تعطیل است.

وی افزود: مدارس متوسطه دوم و هنرستان ها با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان راز و جرگلان در نوبت صبح  امروز شنبه 16 بهمن درمقاطع  پیش دبستانی ،استثنایی ،ابتدایی تعطیل است و همچنین مدارس متوسطه  اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

هجرتی با اشاره به تعطیلی برخی مدارس در شیرون ، خاطر نشان کرد: همچنین در شهرستان شیروان نیز به دلیل بارش برف ولغزندگی سطح معابر عمومی مدارس در مقاطع  پیش دبستانی ،استثنایی ،ابتدایی ومتوسطه اول در نوبت صبح  امروز شنبه 16 بهمن 1395 تعطیل می باشد و ضمنا مدارس متوسطه دوم  در روستا ها تعطیل و در شهر شیروان با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به علت بارش برف امروز برخی از مدارس بجنورد تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..