تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی اورژانس خراسان جنوبی به 226 نفر در 24 ساعت

امداد رسانی اورژانس خراسان جنوبی به 226 نفر در 24 ساعتعلی دلخروشان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت : در 24 ساعت گذشته ، 221 ماموریت به وسیله اورژانس 115 استان انجام شد که 29 ماموریت تصادفی و 182 ماموریت غیرتصادفی بود .

وی افزود : در این ماموریت ها 226 نفر از خدمات فوریت های پزشکی بهره مند شده و 127 نفر پس از انجام مراقبت های پیش بیمارستانی به مراکز درمانی اعزام و 43 نفر به وسیله کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند.

دلخروشان بیان داشت : از ماموریت های روز گذشته اورژانس استان ، 21 مورد  لیز خوردگی و سقوط در برف و یخ و 1 مورد مسمومیت با مونوکسید کربن و 5 مورد امدادرسانی به ماردان باردار بود .

وی ضمن اعلام آمادگی کامل اورژانس استان ، تصریح کرد: 59 پایگاه اورژانس 115 استان با بهره گیری از 420 تکنسین فوریت های پزشکی درآماده باش کامل بوده و همچنین بالگرد اورژانس هوایی استان فعال و بخش های اورژانس بیمارستانی نیز آمادگی کامل جهت پذیرش مصدومین را دارند.

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی اورژانس خراسان جنوبی به 226 نفر در 24 ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..