تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند آینده نوکیا در تاریخ 8 اسفند معرفی خواهد شد

نوکیا بعد از مدت‌ها به بازار گوشی هوشمند بازگشته، البته در حال‌حاضر این موضوع فقط برای بازار کشور چین صادق است. این شرکت به کنفرانس خود در نمایشگاه 2017 MWC اشاره کرده بود و ما انتظار داریم که نوکیا از یک دستگاه جدیدتر و قدرتمندتر در این مراسم رونمایی و آن را در سراسر جهان عرضه کند.

باوجود معرفی رسمی نوکیا 6، گزارشات به توسعه یک گوشی هوشمند پرچمدار توسط شرکت HMD تحت نام نوکیا P1 یا نوکیا 8 اشاره دارند. گفته می‌شود این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد که البته ممکن است این موضوع صحت نداشته باشد، چراکه براساس گزارشات تمامی تولیدات اولیه این پردازنده توسط سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به‌علت عدم در دسترس بودن پردازنده موردنظر، قدرت ال‌جی G6 را پردازنده اسنپدراگون 821 تامین خواهد کرد و همچنین شیائومی Mi 6 از نسخه ضغیف‌ شده اسنپدراگون 835 بهره می‌گیرد، درنتیجه نوکیا 8 با پردازنده اسنپدراگون 821 یا نسخه ضغیف شده اسنپدراگون 835 عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر نمی‌توان در این مورد اظهار نظر قطعی کرد. علاوه‌بر پردازنده قدرتمند، نوکیا P1 دارای نمایشگری با رزولوشن 2K و استاندارد IP57 خواهد بود.

نمایشگر IGZO شرکت شارپ در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین چند نسخه از آن با جنس بدنه‌های مختلف همانند سرامیک عرضه خواهد شد. دوربین اصلی آن رزولوشنی برابر با 24 مگاپیکسل خواهد داشت. براساس دعوت‌نامه فاش شده، مراسم نوکیا در تاریخ 8 اسفند و به مدت 1 ساعت برگزار می‌گردد. اگر این تصویر حقیقت داشته باشد باید در آینده نزدیک منتظر دریافت دعوت‌نامه بود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند آینده نوکیا در تاریخ 8 اسفند معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..