تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحدهای مرغداری خُرد حریف کمپانی های بزرگ در بازار جهانی نیستند

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه خُرد بودن واحد های مرغداری مانعی برای رقابت با کمپانی های بزرگ در بازار جهانی به شمار می آیند،گفت:سالن های کوچک مرغداری با تسهیلات ویژه باید تبدیل به مجموعه بزرگ تولیدی شوند.

به گزارش شمانیوز: نظر افضلی درباره وضعیت مرغداری های کشور،گفت:یکی از معضلات ما درصنعت مرغداری، کوچک بودن واحدهای مرغداری ها است؛زیرا این امر مانعی برای کاهش هزینه تولید جهت صادرات  به شمارمی آید،بنابراین اگر بخواهیم  برای بهبود وضعیت مرغداران برنامه ریزی صادراتی طراحی کنیم باید درگام نخست هزینه تولید را کاهش داده تا صادرات مرغ  قابلیت رقابت  در بازار جهانی را داشته باشد.

نماینده مردم نهبندان و  سربیشه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: خُرد بودن واحدهای مرغداری کشور مانعی برای رقابت با کمپانی های بزرگ مرغ  در بازارجهانی  به شمار می آیند و از همین رو با تجمیع مرغداری های خُرد می توان هزینه جاری مرغداری ها را  به نحو شایانی کاهش داد.

وی ادامه داد:با افزایش تولید و با بزرگ شدن واحدهای مرغداری می توان حضور موفقی در عرصه بازار کشاورزی بین المللی به عمل آوریم،بنابراین برای صادرات فرآورده های مرغی نیازمند تعیین  نرخی صادراتی هستیم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سالن های کوچک مرغداری باید تبدیل به مجموعه های  بزرگ تولیدی شوند،البته این امر نیازمند تسهیلات ویژه کاربردی است،یادآور شد:  واحدهای بزرگ مرغداری جایگزین واحدهای کوچک مرغدارها شوند،زیرا با کوچک بودن واحدهای مرغداری تنها می توان مصارف داخلی را  تامین کرد./فودنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحدهای مرغداری خُرد حریف کمپانی های بزرگ در بازار جهانی نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..