تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری و علت اصلی فوت حسن جوهرچی تشریح شد

بیماری و علت اصلی فوت حسن جوهرچی تشریح شد

 

به گزارش ایران ناز مرحوم حسن جوهرچی ساعت 5 صبح روز جمعه 15  بهمن ماه در بیمارستان امام خمینی ( ره ) درگذشت .این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در زمان فوت ، 48 سال سن داشت .به گزارش ایران ناز، وی از چند روز پیش در بیمارستان امام خمینی بستری بودعلت اصلي مرگ «حسن جوهرچي» از سوي بيمارستان امام خميني تشريح شد

بیماری و علت اصلی فوت حسن جوهرچی تشریح شد

به گزارش ایران ناز به نقل از روابط عمومي بيمارستان امام خميني در اين اطلاعيه آمده است: « مرحوم “حسن جوهرچي” از يک سال قبل با بروز زردي و ضعف و بيحالي، متوجه بيماري مزمن کبدي در خود شدند. در مدت يک سال گذشته وي پيگيري هاي اوليه اي نزد خود داشتند. به علت عدم بهبودي و پيشرفت مشکلات کبدي در اين مدت، ايشان از حدود 3 ماه قبل زير نظر متخصصان گوارش و کبد مجتمع بيمارستاني امام خميني قرار گرفتند.

 

در اين زمان اقدامات تشخيصي و درماني و مراقبتي سرپايي جهت تشخيص و درمان بيماري مزمن کبدي ايشان زير نظر پزشکان فوقتخصص گوارش و کبد اين مجتمع شروع شد. از 2 ماه قبل نيز پرونده در درمانگاه پيوند کبد براي ايشان تشکيل شد.

 

در اين مدت اطلاعات در مورد تشخيص و درمان بيماري مزمن کبدي به ايشان و خانواده بيمار داده مي شد. در اين سير درماني، ايشان يکبار در بخش گوارش مجتمع بستري شدند. در اين بستري درمان هاي لازم بعمل آمد و با بهبود نسبي، درمان هاي سرپايي ايشان پيگيري شد. تکميل مشاوره هاي و آزمايشات مورد نياز قبل از دريافت پيوند کبد توسط درمانگاه پيوند کبد مجتمع پيگيري مي شد. اقدامات مشاوره اي در اين زمينه هم براي ايشان و خانواده بيمار اطلاع داده شد و تسريع گرديد که در بعضي موارد از نظر پزشکي نياز به اقدامات بيشتري قبل از پيوند بود.

 

در اين مدت با توجه به شدت بيماري و ضرورت پيوند، عليرغم پيگيري هاي همکاران بيمارستان و خانواده، شرائط انجام پيوند فراهم نشد.

 

آخرين مراجعه ايشان در تاريخ دوشنبه هفته گذشته با حال عمومي بد به اورژانس مجتمع بوده که پس از احياء در بخش آي سي يوي اورژانس مجتمع بستري شدند.

 

اقدامات پزشکي لازم در اين خصوص براي ايشان توسط متخصصين مرتبط از رشته هاي مختلف بعمل آمد. در اين بستري تظاهرات نارسايي شديد کبد شامل نارسايي کليه هم زمان (سندروم هپاتورنال حاد) و عفونت ريوي وجود داشت که عليرغم اقدامات درماني، کنترل نشد و متاسفانه منجر به فوت وي شد.

 

لازم به ذکر است در دو ماه گذشته بيش از 20 پيوند کبد براي بيماران مشابه در مجتمع بيمارستاني امام خميني براي بيماراني که از نقاط مختلف کشور مراجعه مي‌نمايند و اقدامات لازم را پشت سر گذاشته اند انجام شده و هيچ مشکلي از جهت انجام اين اقدام درماني پيشرفته وجود ندارد. روابط عمومي بيمارستان امام درگذشت اين هنرمند محبوب را به بازماندگان محترم و جامعه هنري و هنردوست کشور تسليت عرض مي‌کند»

 

مطالب مرتبط:

 

فیلم واکنش همسر و پسر حسن جوهرچی به فوت وی

 

واکنش هنرمندان به درگذشت حسن جوهرچی ( عکس )

 

 جزئیات تشییع پیکر حسن جوهرچی

 

دلیل فوت حسن جوهرچی روشن شد

 

حسن جوهرچی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون درگذشت +جزئیات

 

گفتگویی خواندنی با حسن جوهرچی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری و علت اصلی فوت حسن جوهرچی تشریح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..