تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوبکر بغدادی در سوریه آفتابی شد!

«ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به شهر رقه سوریه منتقل شده است.

«ابوبکر بغدادی» در سوریه آفتابی شد

شبکه لبنانی الجدید گزارش داد؛ «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به شهر رقه سوریه منتقل شده است.

طی سال اخیر میلادی شایعات زیادی در خصوص سرکرده گروه تروریستی داعش و محل اختفای وی منتشر شد که برخی از آن‌ها از حضور البغدادی در عراق خبر می‌داد.

ولی به تازگی شبکه لبنانی الجدید در تارنمای اینترنتی خود نوشته است که برخی منابع از انتقال و رفت و آمد سرکرده گروه تروریستی داعش به شهر رقه که به نوعی مرکز و پایتخت گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود، خبر داده‌اند.

همچنین برخی از منابع امنیتی استان حسکه از تشدید تدابیر امنیتی گروه تروریستی داعش در منطقه «مرکده» خبر دادند که این امر حاکی از حضور برخی از سران و فرماندهان ارشد این گروه تروریستی در این منطقه است.

یکی از منابع با بی‌سابقه بودن تدابیر امنیتی اتخاذ شده توسط عناصر داعش، این اقدام‌ها را ناشی از حضور ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در این منطقه دانست.

همچنین منابع  کُردی نیز از تحرکات بی‌سابقه داعش و تدابیر امنیتی شدید این گروه در استان حسکه خبر دادند.

ایلنا

اخبار مرتبط:

همسر ابوبکر البغدادی دستگیر شد!

ابوبکر البغدادی کجا پنهان شده است؟! + عکس

ابوبکر البغدادی، رهبر داعش با جلیقه انتحاری می‌خوابد!

بیعت شاهزاده بحرینی با ابوبکر بغدادی! + تصاویر

تصاویر منتشر نشده از زندگی ابوبکر البغدادی، رهبر داعش!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوبکر بغدادی در سوریه آفتابی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..