تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد سناتور آمریکایی در وضع تحریم‌های جدید علیه ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از وضع تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، سناتور ارشد کنگره آمریکا به واشنگتن هشدار داد که در خصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران، محتاطانه‌تر عمل کند.

«دایان فینستین»‌ سناتور ایالت کالیفرنیا در کنگره آمریکا روز گذشته اعلام کرد که واشنگتن باید درباره تحریم‌های جدید علیه ایران بسیار محتاطانه عمل کند.


«استیون دنیس» خبرنگار بلومبرگ به نقل از فینستین اعلام کرد که «هر گونه اقدام نسنجیده در رابطه با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران می‌تواند نتیجه معکوس داشته و منجر به روی کار آمدن یک دولت تندروتر در ایران شود.»

وزارت خزانه داری آمریکا شب گذشته تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد.

 

رسانه‌های غربی در روزهای گذشته گفته بودند که دولت دونالد ترامپ قصد دارد تحریمهای جدیدی علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی این کشور اعمال کند.

 

فارس

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد سناتور آمریکایی در وضع تحریم‌های جدید علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..