تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وبینار آموزشی آزمون‌های آزمایشی المپیاد نانو برگزار می‌شود

57413658 از سوی باشگاه نانو، وبینار آموزشی در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه جاری به منظور آشنایی رابطان و مسؤولان نهادهای ترویجی با نحوه برگزاری المپیاد دانش آموزی نانو برگزار خواهد شد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، باشگاه نانو به منظور آشنایی مسؤولان و رابطین نهادهای ترویجی با برنامه‌های آموزشی مجازی، آمادگی برای برگزاری هشتمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو و نحوه شرکت دانش‌آموزان در این برنامه‌ها، اقدام به برگزاری وبینار آموزشی در روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه جاری کرده است.
نهادهایی که دانش‌آموزان آنها در آزمون‌های آزمایشی و وبینارها شرکت کنند، مشمول حمایت باشگاه نانو قرار می‌گیرند، همچنین شرکت مسؤولان و رابطین نهادها در این وبینار نیز در عملکرد آنها موثر است و امتیاز آن در ارزیابی عملکرد نهادها در نظر گرفته خواهد شد.
علاقه‌مندان فرصت دارند تا روز یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه با ارسال مشخصات خود به نشانی الکترونیکی Lms@nano.ir در این وبینار آموزشی ثبت‌نام کنند.
وبینارهای آموزشی با هدف افزایش دسترسی تعداد بیشتری از داوطلبان المپیاد نانو به کارگاه‌های آمادگی این مسابقه علمی و ارتقای کیفیت حضور آنها در آزمون اصلی طراحی شده است.
این وبینارها که بر اساس سرفصل‌های المپیاد نانو دسته‌بندی شده‌اند، توسط اساتید مجرب باشگاه نانو تدریس می‌شوند. برای تشویق دانش‌آموزان به استفاده از این امکان علمی، میانگین نمره آزمون‌های آزمایشی که سال‌های پیش نیز برگزار شده است، در امتیاز مرحله اول المپیاد مؤثر خواهد بود.
همچنین طبق بند ۲ و ۳ آیین‌نامه ارزیابی عملکرد نهادهای ترویجی، افزایش کیفیت (نمره کسب شده) حضور داوطلبین موجب ارتقای نمره کیفی نهادهای ترویجی ثبت‌نام‌کننده شده و از سویی دیگر به ازای هر فرد داوطلب شرکت‌کننده در وبینار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان تشویقی به نهاد مربوط پرداخت می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وبینار آموزشی آزمون‌های آزمایشی المپیاد نانو برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..