تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Sniper Elite 4 از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد

بازی Sniper Elite 4 از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد

بازی مورد انتظار Sniper Elite 4 به زودی منتشر خواهد شد و بر اساس گفته‌های کمپانی سازنده، این محصول از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و رابط برنامه‌نویسی دایرکت ایکس 12 در پلتفرم پی‌سی پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Sniper Elite 4 در سبک شوتر سوم شخص و مخفی‌کاری، توسط کمپانی ریبلیون در دست ساخت است و به زودی از سوی همین کمپانی منتشر خواهد شد. به تازگی سازندگان بازی توضیحاتی درباره محصول جدید خود منتشر کردند که از پشتیبانی این اثر از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و دایرکت ایکس 12 خبر می‌داد.

 

طبق گفته‌های ریبلیون، در نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی Sniper Elite 4، شاهد بهبود گرافیک، افزایش نرخ فریم، افزایش عمق تصویر، بالا رفتن سطح هندسی جزئیات، بهبود نورپردازی و سایه‌ها و سریع‌تر شدن بارگذاری تصاویر خواهیم بود.

 

همچنین نسخه پی‌سی این بازی از DirectX 12، آخرین نسخه رابط برنامه‌نویسی مایکروسافت پشتیبانی خواهد کرد که به موجب آن کاربران کامپیوتر‌های شخصی نیز با پیشرفت‌های گرافیکی مشابه نسخه PS4 Pro بازی مواجه خواهند شد.

 

کریس کینگزلی، مدیر ارشد فناوری کمپانی Rebellion در این زمینه گفت:

ما برای اینکه بازی Sniper Elite 4 را به بهترین و بزرگترین بازی کمپانی تبدیل کنیم، تلاش بسیاری کردیم. حال با در اختیار داشتن قدرت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و دایرکت‌ایکس 12 برای پی‌سی، می‌توانیم بهترین تجربه اسنایپر در جهان را به طرفداران خود ارائه دهیم.

 

بازی Sniper Elite 4 در تاریخ ۲۶ بهمن ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

 

SE4
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Sniper Elite 4 از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..