تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه دانش آموز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی دانش آموزان دبیرستانی با جریانات قبل از انقلاب و جریانات خود انقلاب اسلامی است، افزود: دانش آموزان سرمایه های انقلاب هستند و باید با جریانات و اتفاقات قبل از پیروزی انقلاب و جریانات خود انقلاب و دستاوردهای بعد از انقلاب آشنا شوند.

برگزاری نمایشگاه دانش آموزی

محمد تقی فخریان تصریح کرد: دبیرستان امام رضا(ع) یکی از مجموعه های است که اقدام به برگزاری نمایشگاه تحت عنوان "من انقلابی ام" کرده است که شامل چندین غرفه از جمله غرفه ی انقلاب اسلامی در مشهد، شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فتنه و بصیرت از نگاه مقام معظم رهبری، دستاور های انقلاب اسلامی؛فضای مجازی و آسیب های آن و غرفه ی مقام معظم رهبری از دیدگاه سایر اندیشمندان جهان است.

برگزاری نمایشگاه دانش آموزی

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود 3 هزار دانش آموز از این نمایشگاه به صورت دوره ای بازدید کنند،گفت:این نمایشگاه برای دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان به مدت یک ماه در دبیرستان امام رضا(ع) ناحیه 4 مشهد برپا خواهدبود.

انتهای پیام// ف.غ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه دانش آموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..