تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه و ساماندهی صنعت کفش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛طیبی‌نژاد،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در بازدید از نمایشگاه کفش قم، با اشاره به فعالیت‌های خوشه کفش و دستاوردهای مثبت در این زمینه گفت: بعد از گذشت چند سال از اتمام فعالیت عامل توسعه خوشه کفش و دمپایی ماشینی هنوز شاهد تعمیق بخشی برنامه‌ها و دستاوردهای صنایع کوچک در این بخش هستیم.

وی افزود:بعد از هم افزایی و همکاری مناسب در برنامه عملیاتی خوشه‌های کسب و کار و پذیرش کارهای گروهی در قالب کنسرسیوم‌های صادراتی و حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای خارجی، وجود شرکت مدیریت صادرات به‌شدت احساس می‌شد که برای تحقق این مهم نیز خود فعالان این بخش با همپوشانی که دارند وارد این عرصه شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم وجود علاقه وانگیزه فعالان و تولید کنندگان قمی در خوشه‌های کسب و کار و همچنین برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک از این بخش را نویدگر آینده‌ای روشن ارزیابی کرد و افزود: با اتمام فعالیت‌های خوشه کسب و کار کفش و دمپایی ماشینی ولی شرکت شهرک‌های صنعتی قم همواره در کنار تولید کنندگان این بخش از صنعت بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فعالان و تولید کنندگان کفش و دمپایی ماشینی استان، حضور جمعی در شهرک‌های صنعتی به‌منظور توسعه و ساماندهی این صنعت مهم را خواستار هستند، ما نیز با مطالعه و طراحی مناسب در حال انجام اقدامات مؤثر در بستر سازی انجام آن هستیم تا این نیاز و درخواست  بخشی از صنایع کوچک استان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه و ساماندهی صنعت کفش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..