تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از طرح های عمرانی خلخال با حضور استاندار اردبیل

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027557

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طرح های عمرانی فرهنگی و کشاورزی خلخال به دست استاندار اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، پیش از ظهر امروز در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار اردبیل و هیات همراه در شهرستان خلخال طرح های عمرانی و کشاورزی و اقتصادی خلخال به بهره برداری رسید.

استاندار اردبیل ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در لحظه ورود به خلخال در شهرک مسکن مهر خلخال در شهرک صنعتی حضور یافت ومسکن 12 واحد محرومین با اعتبار هزینه شده از سوی کمیته امداد امام (ره) و مشارکت خیرین با اعتبار بالغ بر 502 میلیون تومان را به بهره برداری رساند.

در ادامه سفر استاندار به خلخال استاندار اردبیل مجتمع فرهنگی و نمازخانه دانشگاه پیام نور خلخال با هزینه کرد 400 میلیون تومان را در محل دانشگاه پیام نور خلخال افتتاح کرد

سپس استاندار اردبیل با حضور در سالن همایشات شهید عمران پستی دانشگاه پیام نور خلخال از 66 طرح اقتصادی - کشاورزی و فرهنگی خلخال با اعتبار بالغ بر520 میلیارد ریال به صورت نمادین رونمایی کرد.

در ادامه استاندار اردبیل در جمع نخبگان ودانشگاهیان به سخنرانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از طرح های عمرانی خلخال با حضور استاندار اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..