تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر شطرنج بازان خارجی در مورد سرعین+فیلم

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027463

شطرنج بازان خارجی سطح مسابقات فجر را بالا و و امکانات رفاهی سرعین را عالی توصیف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،شطرنج بازان خارجی سطح مسابقات فجرکه در شهرتوریستی سرعین برگزار می شود بسیار بالا  و امکانات رفاهی سرعین را عالی توصیف کردند.

احسان قائم مقامی نابغه شطرنج ایران نیز گفت:ایران یکی از کشورهای قدرتمند شطرنج محسوب می شود و شطرنج بازان قدر دنیا در مواجهه با بازیکنان ما رقابت سختی را پیش روی دارند.

فرماندار سرعین هم در حاشیه برگزاری این مسابقات افزود:سرعین به لحاظ داشتن امکانات رفاهی و ابگرم های مدرن می تواند قطب ورزش ها انفرادی کشور شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر شطرنج بازان خارجی در مورد سرعین+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..