تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلی‌استیشن 4 بالاخره از هارد اکسترنال پشتیبانی خواهد کرد

اگر بخواهیم یکی از مزیت‌های مایکروسافت ایکس باکس وان را نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی بیان کنیم، باید به پشتیبانی این کنسول آمریکایی از هارد اکسترنال اشاره کنیم. امکان استفاده از هارد اکسترنال موقعی ارزشمند می‌شود که هارد داخلی شما پر شده باشد، درنتیجه با خریداری یک هارد می‌توانید به ظرفیت دستگاه خود اضافه کنید. برای بهره بردن از این قابلیت باید حداقل ظرفیت هارد موردنظر 256 گیگابایت بوده و از رابط USB 3.0 پشتیبانی کند.

قرار است سونی با ارایه یک به‌روزرسانی این قابلیت را به پلی‌استیشن 4 اضافه کند تا گیمرها قادر به اتصال هاردهای اکسترنال خود به این کنسول باشند. این به‌روزرسانی در قالب نسخه 4.50 عرضه می‌گردد، البته این نسخه هنوز به‌صورت عمومی عرضه نشده و هنوز در حالت بتا قرار دارد. هنوز هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه رسمی این به‌روزرسانی در دسترس ما قرار ندارد ولی وجود نسخه بتا را می‌توان یک خبر خوب تلقی کرد.

سونی برای رفع نیاز به افزودن هارد اکسترنال، کنسول خود را با قابلیت تغییر حافظه داخلی و افزایش ظرفیت آن عرضه کرد، ولی شاید برخی از گیمرها با فرآیند تعویض مشکل داشته باشند و ترجیح دهند که از هارد خارجی استفاده کنند.

منتظر عرضه این به‌روزرسانی باشید تا بتوانید هارد اکسترنال خود را به کنسول پلی‌استیشن 4 متصل کنید. در این‌ به‌روزرسانی سونی ویژگی‌های دیگری همانند تصویر زمینه سفارشی شده را به محصول خود اضافه کرده است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلی‌استیشن 4 بالاخره از هارد اکسترنال پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..