تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خوشمزه هایی با نوتلا

ماهنامه کیک و شیرینی: نوتلا یکی از خوشمزه هایی است که به جز آنهایی که عاشق شکلات و کاکائو هستند، بقیه نیز نمی توانند در مقابل وسوسه اش مقاومت کنند. در این مطلب طرز تهیه بیسکویت و ساوارین نوتلا را به شما آموزش داده ایم.

بیسکویت پسته و نوتلا

مواد لازم:

کره: ۱۷۵ گرم زرده تخم مرغ: یک عدد وانیل: یک هشتم ق چ آرد: ۲۰۰ گرم نشاسته ذرت: ۴۰ گرم پودر قند: ۶۰ گرم نوتلا: حدود یک چهارم پیمانه (برای تزیین) خلال پسته: یک دوم پیمانه

خوشمزه هایی با نوتلا

طرز تهیه:

۱٫ کره نرم را با همزن زده تا باز شود. سپس پودر قند را اضافه کرده و حدود ۵ دقیقه بزنید. زرده تخم مرغ و وانیل را افزوده و دوباره به هم زدن ادامه دهید.

۲٫ پس از زدن تخم مرغ ها همزن را خاموش کرده و نشاسته ذرت و آرد را مخلوط کرده و الک کنید و به مواد کره ای اضافه کرده و با لیسک هم بزنید و در آخر کمی با دست ورز دهید.

۳٫ در نهایت از خمیر آماده گلوله های ۸-۹ گرمی برداشته و در خلال پسته غلتانده و داخل قالب ساوارین گذاشته و با دست فشار داده تا به شکل قالب درآید.

۴٫ در آخر در فر ۱۸۰ درجه که از قبل گرم شده به مدت تقریبا ۲۰ دقیقه قرار دهید. بعد از اینکه بیسکویت ها را از فر درآورید، داخل حفره ها را با نوتلا پر کنید.

نکته:

۱-    خمیر آماده شده مقداری چسبناک است.

حتما بخوانید :   زیباجو : كیک میوه با شكلات تلخ؛ عصرانه روزهای پاییزی

۲-    می توانید برای شکلاتی کردن بیسکویت ها ۱۰ گرم از آرد کم کرده و ۱۰ گرم پودر کاکائو اضافه کنید.

۳-    قالب ساوارین سیلیکونی بوده و در فروشگاه های لوازم قنادی موجود می باشد.

ساوارین نوتلا

عارفه سادات ابن الرضا

مواد لازم:

کره: ۷۰ گرم آرد: ۵۰ گرم پودر قند: ۱۳۰ گرم پودر بادام: ۷۰ گرم سفیده تخم مرغ: ۴ عدد شکلات نوتلا: به مقدار لازم  

خوشمزه هایی با نوتلا

طرز تهیه:

۱٫ فر را روی دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. کره را درون ظرفی روی حرارت ملایم یا توسط ماکروفر یا به روش بن ماری ذوب کنید. پس از ذوب شدن آن را کنار بگذارید تا خنک شود. آرد، پودر قند و پودر بادام را درون کاسه ای با یکدیگر مخلوط کرده و الک کنید.

۲٫ سفیده های تخم مرغ را با همزن برقی بنزنید تا فرم بگیرد. در نهایت کره ذوب شده خنک و مواد خشک را به آن اضافه کنید و با لیسک مواد را هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند.

۳٫ قالب ساوارین (مربع یا داریه یا بیضی) را با اسپری آرد و روغن چرب کرده و یک دوم از قالب را با مایه کیک پر کنید و به مدت تقریبی ۱۰ تا ۱۲ دقیقه آن را بپزید. بعد از اطمینان از پخت، قالب ساواین را روی پنجره توری قرار داده و اجازه دهید کاملا خنک شود.

۴٫ بعد از جداسازی ساوارین ها از قالب، شکلات نوتلا را درون قیف های یک بار مصرف بریزید و فضای میانی قالب ها را با نوتلا پر کنید و برای تزیین مقداری ترافل خوراکی روی آن بریزید.

حتما بخوانید :   زیباجو : خرید لباس کودک، برگی سبزی برای جوانه شما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خوشمزه هایی با نوتلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..