تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم کاخ سفید از حکم قاضی درباره صدور ویزا

کاخ سفید با ابراز خشم از حکم یک قاضی فدرال در سیاتل برای توقف دستور اجرایی رییس جمهور امریکا درباره منع صدور روادید برای اتباع 7 کشور اسلامی از آن انتقاد کرد.

حکم موقت این قاضی چالشی مهم برای اقدام ترامپ است

کاخ سفید با ابراز خشم از حکم یک قاضی فدرال در سیاتل برای توقف دستور اجرایی رییس جمهور امریکا درباره منع صدور روادید برای اتباع 7 کشور اسلامی از آن انتقاد کرد. این قاضی فدرال در سیاتل آمریکا روز جمعه دستور اجرایی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را به صورت موقت در سراسر امریکا متوقف کرد. جیمز رابرت که قاضی منصوب دوران جرج بوش است این حکم را با تاثیر فوری در روز جمعه صادر کرد و گفت: محدودیت‌های مسافرتی باید فورا برداشته شود. 

انتظار می‌رود وی حکم مکتوب و کامل خود را تا روز یکشنبه صادر کند.

وزارت خارجه آمریکا نیز گفت با همکاری وزارت امنیت داخلی در حال بررسی این حکم است و تاثیر آن را بر دستور اجرایی منع صدور روادید به محض دستیابی به هرگونه اطلاعاتی اعلام خواهد کرد.

حکم موقت این قاضی چالشی مهم برای اقدام ترامپ است هرچند دولت امریکا ممکن است باز هم علیه این حکم فرجام خواهی کند و به اجرای سیاست خود ادامه دهد. جی اینسلی، فرماندار واشنگتن با استقبال از حکم این قاضی گفت: هیچ کس حتی رئیس‌جمهور فراتر از قانون نیست. باب فرگوسن، دادستان عمومی این ایالت گفت: این تصمیم دستور اجرایی ترامپ را همین حالا متوقف می‌کند. وی گفت: انتظار دارد دولت فدرال به این حکم احترام بگذارد.

منبع: صدا و سیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم کاخ سفید از حکم قاضی درباره صدور ویزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..