تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش تهیه املت قارچ و پیازچه

طرز تهیه املت قارچ و پیازچه

 

انواع املت بخاطر طبخ سریع آن بین خانمهای شاغل از طرفداران بیشتری برخوردارند . تهیه این غذای سبک ولی پر انرژی بخاطر استفاده از سبزیجات سرشار از فیبر به گوارش و سلامتی شما کمک شایانی میکند . با ما در ایران ناز همراه باشید تا با طرز پخت یک املت متفاوت آشنا شوید.

 

مواد لازم برای املت قارچ و پیازچه :

قارچ 6 عدد
پیازچه چند عدد
تخم مرغ 4 عدد
آرد نصف قاشق تا یک قاشق سر صاف غذاخوری
نمک به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
زعفران به مقدار لازم
کره 1 قاشق غذاخوری
زرشک یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه املت قارچ و پیازچه :

قارچ را شسته خرد کرده و با کره تفت می دهیم بعد از اینکه آب قارچ کشیده شد پیازچه خرد شده و زرشک و گشنیز را اضافه کرده و کمی که تفت دادیم شعله را خاموش می کنیم تا این مواد کمی سرد شوند.

در کاسه ای تخم مرغ ها را شکسته نمک، فلفل سیاه و آرد و پودر بکینگ پودر و زعفران را اضافه کرده و خوب هم می زنیم و مواد دیگر را به تخم مرغ اضافه می کنیم و هم می زنیم در ماهی تابه یک کم روغن می ریزیم وقتی که داغ شد موادمان را می ریزیم و هم نمی زنیم وقتی زیر آن پخت برای روی آن درب ماهیتابه را می گذاریم تا بپزد من روی آن را در توستر پختم با یک کم پنیر پیتزا که روی آن زدم.

مطالب مرتبط:

راز درست کردن املت مکزیکی خوشمزه

نحوه ی درست کردن املت فرانسوی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش تهیه املت قارچ و پیازچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..