تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرویی جدید برای امداد و نجات در کشور رونمایی شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی ریزش بهمن و گرفتار شدن تعداد از هموطنان در گردنه مبارک‌آباد جاده هراز در نزدیکی امامزاده هاشم در روز جمعه، اين خودروي عظیم‌الجثه که امكان حركت در سطوح ناهموار، برف و يخ و حتي حركت در آب را دارد، مورداستفاده قرار گرفت.

این خودرو روز جمعه برای تست به محدوده مبارک‌آباد ارسال شد كه البته می‌بایست در ابتدای مسدود شدن جاده در روز پنج‌شنبه و به‌منظور انتقال مسافران گرفتار در برف وارد عمليات می‌شد.

مسئولان ستاد بحران كشور جمعه برای اولين بار از اين خودروی ساخت روسيه كه دارای سه محور، شش چرخ بسيار بزرگ و قابلیت جابجايی يازده نفر را دارد، رونمايی كردند.

يكی از مسئولان ستاد بحران كشور گفت: اين خودرو طَی هفته جاری با حضور استاندار البرز در منطقه‌ای كوهستانی در كرج و دیروز جمعه با حضور رياست ستاد بحران كشور و استاندار تهران در منطقه حادثه‌دیده هراز تست شد تا در صورت تأييد به ناوگان خودرويی امداد و نجات كشور بپيوندد.

خودرویی جدید برای امداد و نجات در کشور

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرویی جدید برای امداد و نجات در کشور رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..